Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 11.3.2014 jsem obdržel ,,Fakturu s částkou 756.00 Kč. za porušení smlouvy,( ale jaké?) Podle čl.13.1 v souladu s čl.13.7.účtujtme níže uvedenou smluvní pokutu v částce jakou jsem uvedl na začátku(756.00 Kč.) 3.10.2011 jsem měl smlouvu která byla na 2 roky. Ke konci roku 2013 ,O2 sama bez mého souhlasu zrušila mou smlouvu. Tato smlouva byla sleva pro důchodce s částkou 90 Kč. měsíční platba(dle volání)Ke konci roku 2013 platbu zvedla O2 asi na 195 Kč. Dne 31.1.2014 jsem dal požadavek k ukončení O2 Mobilní hlasovou službu. Dle dopisu ,služba bude ukončená v souhladu s Vaším požadavkem ke dni 28.02.2014 a také se tak stalo. Po zavolání operátoru se oháni , že jsem řekl že mám rozbitý telefon a td. Ale že porušili oni smlouvu , o tom ani ň. I když jsem stále mluvil o tom ať si přehrajou záznamy. S O2 nemám žádnou smlouvu a to ani písemnou,nebo ústní. Proto nevím jakou smlouvu jsem s O2 porušil. Nevím proč O2,když někdo odejde vyžadují nějakou pokutu? O2 neporušuje úmyslně zákon? Něco jiného by bylo když by byla ústní nebo písemná smlouva. Ale tá není.
Faktura č.: 4143213219
Neoprávněná Faktura za porušení smlouvy s pokutou. Smlouva s O2 Telefonika , není ani ústní ani písemná.
|
Tweet |
Spotřebitel nás informoval, že již došlo k dosažení dohody a smluvní pokuta byla společností stornována. Z tohoto důvodu bude řešení stížnosti ukončeno.