Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
V utery jsem zase pouzila Uber v Praze. Cena mela byt pod 200 kc, ovsem platila jsem press 400 kc.
Muzu dostat vysvetleni? Nebo muzete mi dat kontakt na Uber, kde by mi to vysvetlili?
Dekuju.
Zdravi,
Hana Kavan
Vysvetleni, pripadne vraceni penez.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování služby nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků a poskytování služeb provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.