Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24954Nedodání zásilky číslo 40490348162

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2018, před 6 lety

Oldřich Hrnčíř

Znění stížnosti

Dne 13.7. 2018 jsem si v eshopu objednal zásilku. Do dnešního dne mi nebyla společnost PPL schopna zásilku doručit. V jejich obchodních podmínkách je uvedeno, že zásilky doručují do 24 hodin od převzetí. Po 6 dnech nejsou schopni odpovědět na mail nebo zvednout telefon. Na online sledování zásilky je uvedeno, že zásilka měla být doručena v pondělí 16.7. 2018, což se nestalo. Ani po změně dodací adresy, nejsou schopni zásilku dodat již šestým dnem. Již i eshop, u něhož jsem si zboží objednal se dotazoval kde se nalézá dodávka, bohužel bezvýsledně. Je to ostuda. Takovéto chování k zákazníkovi připravuje PPL o dobrou pověst. Proto žádám PPL o urychlené zaslání zásilky na místo dodání. Jinak budu muset požadovat finanční kompenzaci.


Požadované řešení

Urychlené dodání mé zásilky číslo 40490348162 nebo finanční odškodnění. Jinak odstoupím od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 11:02, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 23:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.