Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 13.7. 2018 jsem si v eshopu objednal zásilku. Do dnešního dne mi nebyla společnost PPL schopna zásilku doručit. V jejich obchodních podmínkách je uvedeno, že zásilky doručují do 24 hodin od převzetí. Po 6 dnech nejsou schopni odpovědět na mail nebo zvednout telefon. Na online sledování zásilky je uvedeno, že zásilka měla být doručena v pondělí 16.7. 2018, což se nestalo. Ani po změně dodací adresy, nejsou schopni zásilku dodat již šestým dnem. Již i eshop, u něhož jsem si zboží objednal se dotazoval kde se nalézá dodávka, bohužel bezvýsledně. Je to ostuda. Takovéto chování k zákazníkovi připravuje PPL o dobrou pověst. Proto žádám PPL o urychlené zaslání zásilky na místo dodání. Jinak budu muset požadovat finanční kompenzaci.
Urychlené dodání mé zásilky číslo 40490348162 nebo finanční odškodnění. Jinak odstoupím od smlouvy.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.