Společnost


Navis trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2496Neuznaná reklamace, pokus o podvod, žádost o odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2014, před 11 lety

Gabriel Josef Melena

Znění stížnosti

Společnost mi před odesláním zboží do reklamace vysloveně zakázala zaslat MT do autorizovaného servisu HTC. Dne 27.1.2014 převzali zboží na reklamaci. Dne 28.2.2014 bylo zboží odesláno zpět na mou adresu - vyřízení trvalo 32 dní. K MT byla vystavena "opravenka", kde prodejce tvrdí, že telefon je v pořádku, testy OK. Chyběl servisní list. Autorizovaný servis zaslal originál servisního listu (vadné tlačítko pwr, špatný dotyk, špatné sluchátko, vadná baterie) a vyjádření, že všechny 4 popisované závady se projevili. Bylo sepsáno odstoupení od smlouvy a obchod byl o skutečnosti, že mám v držení originál s.l., informován. Abych mohl odstoupit od kupní smlouvy, obchod požaduje, abych se osobně dostavil do nějaké společnosti Royal invest co, která sídlí někde v Praze. Je pro mě nereálné dojet z Českých Budějovic do Prahy, abych dostal zpátky své peníze za vadné a neopravené zboží.


Produkt

IMEI telefonu 352647050059957


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy, navrácení peněz včetně částky spojené s náklady na vyřízení. Dohromady 7130Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 10:09, před 11 lety

Prodejce není oprávněn požadovat osobní převzetí hotovosti, obvzlášť pokud by to nebylo ekonomicky šetrné. Pokud by na tom trval, má povinnost uhradit kupujícímu veškeré náklady na cestu, včetně případného ušlého zisku v zaměstnání jako nákladů spojených s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.4.2014 19:34, před 11 lety


Gabriel Josef Melena

Došlo vyjádření ČOI, že reklamace nebyla vyřízena řádně. Mou reklamaci je údajně třeba uplatnit u prodejce Royal Invest Co. s.r.o. I přesto byla na společnost Navis Trade s.r.o. podána stížnost na policii za pokus o podvod opravenka vs servisní list. Společnost Navis trade tvrdila, že MT je v pořádku, což dle servisního listu není.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 13:30, před 11 lety

Společnost nás prostřednictvím e-mailu informovala, že spor je již vyřešený. Pokud je tomu tak, poprosíme spotřebitelku o uzavření stížnosti a hodnocení obchodníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.4.2014 15:43, před 11 lety


Gabriel Josef Melena

Hodnocení:

Komentář: Otázkou zůstává proč společnost Navis Trade vyřizuje reklamace i při odstoupení od kupní smlouvy a nezaslala zboží rovnou zpátky, že je třeba zaslat odstoupení na adresu jiné firmy namísto, aby zboží zaslala znovu do reklamačního řízení. Také proč posílá klamavé/podvodné opravenky. Rozhodně nepovažuji jednání této společnosti, že by bylo v pořádku.