Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24961Zboží v akci PENNY TIšnov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2018, před 7 lety

Katarína Vodicová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v letáku jste měli uvedenou akci 16.7-18.7.na jogurt bílý krémový 500g za 12,90 Kč V pondělí 16.7 v 17:30 na prodejně nebyl už žádný jogurt a když jsem konečně objevila i prodavačku, tak na můj dotaz ohledně jogurtu, mi odpověděla, že budou prý druhý den 17.7. Bohužel nebyli opět ani v utery 17.7. ve 12:45 hod. Bylo mi řečeno, že už jsou prostě vyprodané. Bohužel tohle není moje první špatná zkušenost s PENNY a můžu jen zkonstatovat, že ze všech obchodních řetězců,co mám zkušenost,je PENNY nejhorší a v Tišnově obzvlášť.


Produkt

Jogurt bílý krémový 500 g v akci za 12,90 Kč


Požadované řešení

Dodat vhodne množství zboží, eventuálně omezit počet kusů jogurtu na osobu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 17:10, před 7 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 21:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.