Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24969Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2018, před 7 lety

Radka Jánošová

Znění stížnosti

V pátek 13.7. čekám na balík. Odpoledne přišla sms, že balík je uložen v Parcel Shopu. Bez předchozí domluvy, bez toho, aby se rozvozce obtěžoval přijet nebo SNAD proboha zavolat! Ještě v pátek jsem volala na centrálu, bylo mi slíbeno doručení v pondělí, nic. Volám v pondělí, je mi slíbeno doručení v úterý. Nic. Volám v úterý, je mi slíbeno doručení opravdu, jakože opravdu ve středu. Nic. Volám ve středu, je mi slíbeno už ale fakt opravdu ve čtvrtek. Čekám ve čtvrtek. Pak najdu na stránkách, že zákazník odmítl zásilku. Ano, tu zásilku, na kterou týden čekám a každý den ztrácím čas voláním, kde zásilka je.


Požadované řešení

Potrestat rozvozce, příští zásilka zdarma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2018 09:39, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 22:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.