Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V pátek 13.7. čekám na balík. Odpoledne přišla sms, že balík je uložen v Parcel Shopu. Bez předchozí domluvy, bez toho, aby se rozvozce obtěžoval přijet nebo SNAD proboha zavolat! Ještě v pátek jsem volala na centrálu, bylo mi slíbeno doručení v pondělí, nic. Volám v pondělí, je mi slíbeno doručení v úterý. Nic. Volám v úterý, je mi slíbeno doručení opravdu, jakože opravdu ve středu. Nic. Volám ve středu, je mi slíbeno už ale fakt opravdu ve čtvrtek. Čekám ve čtvrtek. Pak najdu na stránkách, že zákazník odmítl zásilku. Ano, tu zásilku, na kterou týden čekám a každý den ztrácím čas voláním, kde zásilka je.
Potrestat rozvozce, příští zásilka zdarma.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.