Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#2497Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2014, před 11 lety

Jiří Vojkovský

Znění stížnosti

Dne 1.8.2013 jsem zakoupil v prodejně Sportisimo Karviná, výrobek firmy Intrea-Piko (příp. dodavatele tohoto výrobku, a to kroket Lucio Londero. Dne 2.9.2013 jsem tento výrobek musel reklamovat, neboť při třetí hře došlo k rozpůlení jedné z koulí, u dalších koulí se začala ztrácet barva a hůlky začaly měnit svůj původní tvar, přičemž se tyto závady projevily již při 3. použití. Tato reklamace nebyla uznána, i když byla alespoň vyměněna prasklá koule s tím, že v pravidlech hry byla zatržena barevným fixem věta: "Záruka se vztahuje na vady materiálu, NE na poškození nevhodným používáním, např. hra v dešti, údery nadměrnou silou, údery palicí o jiné předměty, nevystavování kriketu vlhkosti a jiným nepříjemným vlivům a podobně. Z tohoto důvodu jsem napsal žádost o znovuposouzení reklamace s tím, že jsem popsal důvody, pro které žádám vrácení peněz. Jednak, že byl výrobek použit pouze 3x, a to ještě ke všemu dětmi za dozoru rodičů, takže tyto určitě neužívaly nadměrnou sílu, nehrály v dešti, neprováděly údery palicí o jiné předměty, apod. s tím, že ani tato žádost o znovuposouzení nebyla uznána k mému prospěchu.


Produkt

Kroket Lucio Londero


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz, příp. výměnu zboží za nové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 14:33, před 11 lety

V případě, že je reklamována vada výrobku je třeba nároky z odpovědnosti za vady uplatňovat vůči prodejci, nikoli vůči výrobci.
Pokud byla reklamace zamítnuta a takové zamítnutí bylo i řádně písemně odůvodněno dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, má kupující možnost obrátit se na jiného nezávislého odborníka, nejlépe soudního znalce, který by výrobek posoudil a určil příčinu vady. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má pak nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na náklady spojené s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2014 11:32, před 11 lety

Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.6.2014 11:33, před 11 lety


Jiří Vojkovský

Hodnocení: