Společnost


Sephora s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24971Porušování NOZ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2018, před 7 lety

Lucie Buřičová

Znění stížnosti

Nakoupeno zboží přes e-shop, které jsem se nakonec rozhodla vrátit na prodejně bez udání důvodu ve 14 denní zákonné lhůtě. Nejprve mi bylo odmítnuto vracení hotovosti s tím, že peníze vracíte pouze na dárkovou kartu. Po odvolání se na informace na stránkách e-shopu nakonec zaměstnankyně souhlasila s vracením hotovosti, avšak bez nákladů na poštovné. Následovalo další mé odvolání tentonkrát na NOZ, na což bylo zareagováno s tím, že je to přeci nelogické, aby někomu vraceli poštovné, a jestli chci, vrátí mi částku ale samozřejmě bez poštovného, jinak mám smůlu.
Až poté, co jsem zaměstnankyni ukázala přímo odstavec obchodních podmínek, a poté co se radila s dalšími x kolegyněmi na prodejně, mi s velkou neochotou, špatnou interpretací zákona, několika dotazy na to, z jakého důvodu tedy vlastně zboží vracím a arogantními poznámkami typu: ,,Na co si tedy zboží objednávám, když ho vracím.”, byly peníze vráceny.
Vzhledem k tomu, že jsem se svého práva na vracení peněz při odstoupení od smlouvy, která se ruší od počátku, dle NOZ musela složitě domáhat a zákazník je evidentně na svých právech krácen, bylo by fajn, aby se o této situaci vědělo veřejně.


Požadované řešení

Požadovaným řešením je, aby se zaměstnanci laskvě na prodejnách nechovali arogantně a radši byli znalí zákonů, aby se člověk nemusel na prodejně dohadovat o svých právech.
Jako omluvu nabídnout zákazníkovi kod na dopravu zdarma v e-shopu je výsměch.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2018 09:34, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží.

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno (předáno) zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 23:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.