Společnost


zbozi od vyrobce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24972Stížnost na obchod k nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2018, před 6 lety

Jaroslav Martínek

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 22.5.2018 jsem objednal 4 druhy zboží v hodnotě 450kč.,které jsem dosud nedostal,když jsem se nyní obrátil na e-mail společnosti,tak jsem nedostal žádnou odpověď na telefon na který jsem se obrátil není možné se dovolat mají hlasovou schránku,jak jsem se dočetl,tak nejsem jediný,který si na tuto společnost stěžuje.Toto je potvrzení objednávky,kterou jsem podával:
děkujeme za Vaši objednávku. Tímto ji potvrzujeme.
ČÁSTKU 450 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA
ČÍSLO ÚČTU: 2801341613/2010
VARIABILNÍ SYMBOL: 1809003992
PLATBY ZE SLOVENSKA:
IBAN:CZ7820100000002801341613
BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX
Prijemce : Zbozi od vyrobce s.r.o.
O PŘIJETÍ PLATBY A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY VÁS BUDEME INFORMOVAT EMAILEM.
DĚKUJEME S POZDRAVEM
TÝM https://potrebydokuchyne.cz/

https://potrebydokuchyne.cz/cart/factura/3992

Prosím tímto o zjištění platnosti společnosti,která podle mě vykonává trestnou činnost.

Děkuji předem za vaši pomoc a jsem s pozdravem Jaroslav Martínek


Produkt

Silikonová forma na lívance-Zmrzlinová servírovací dávkovací lžíce s nepřilnavým povrchem-Silikonová forma na 50 medvídků z čokolády nebo želé -Servírovací kleště z nerezové oceli


Požadované řešení

Požadují vrácení udávané peněžní sumy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2018 14:00, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Spotřebitel zároveň může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 12:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.