Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#24984Reklamace výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2018, před 6 lety

Stanislav Kovář

Znění stížnosti

Od společnosti Electronic -star jsem zakoupil 6.3.2016 odšťavňovač Klarstein v ceně 3490,- Kč.s tříletou záruční lhůtou .16.3 2018 mi praskl plastový násypný koš A já podle návodu zaslal celý výrobek na adresu jejich servisního střediska v Rajhradě.Po několika urgencích mi bylo sděleno,že výrobek je neopravitelný a že zasílají zcela nový.Místo toho jsem obdržel výrobek ve stejném stavu jako při odeslání.Na radu vaší pracovnice z poradny dTestu jsem celý výrobek včetně dopisu o Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace dle vašeho vzoru zaslal na adresu dodavatele,neboť za 4 měsíce k nápravě nedošlo .Společnost ovšem od České pošty odmítla zásilku převzít .Jak mám dále postupovat?
Děkuji za odpověď a za pomoc Kovář Stan.,


Produkt

Ošťavňovač Klarstein Fruitberry Slowjuicer 400W


Požadované řešení

Prosil bych o vrácení vynaložených nákladů,neboť společnost není schopna zařídit nápravu ,dnes už nevěřím tomu,že by zboží vyměnila za nový výrobek .neboť tak už jednou slíbili,že tak učiní ,přišla dokonce zpráva od výrobce v Berlíně,že odšťavňovač byl odeslán,bohužel jakousi záhadou došlo v servisním středisku v Rajhradě za záměnu s výrobkem poškozeným


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2018 12:36, před 6 lety

Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy."

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvu podstatným způsobem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2018 14:26, před 6 lety

Dobrý den,
Vaše zkušenost nás velice mrzí. Bohužel nikde v naší komunikaci neevidujeme informaci ohledně Vašeho odstoupení.
Po prověření celé situace bylo zjištěno, že Vám v prvním případě reklamace byl zaslán nový kus produktu z našeho centrálního skladu z Německa, následně po obdržení informace o poškození konkrétního dílu, jsme vyžádali poškozený díl, který Vám byl doposlán ve funkčním stavu a doručen 10.7.2018. Pokud jste mezitím odeslal produkt na odstoupení, kvůli nedodržení termínu reklamace, je dobré nám zaslat podací lístek, abychom zjistili důvod, z jakého důvodu nebyla zásilka převzata ve skladu v Rajhradě.
Vzniklou situaci samozřejmě vyřešíme, nemáme důvod nepřebírat zásilky ve sběrném skladu v Rajhradě, pokud byla zásilka odeslána bez dobírky a pochybení nebylo na straně přepravce.
Po obdržení podacího lístku Vás samozřejmě ihned budeme kontaktovat s postupem ohledně dalšího řešení.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: info@electronic-star.cz.
Přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 12:40, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2018 12:34, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.