Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 20.7.2018 mi měl být doručen balíček mezi 12 až 14 hodinou, v 13,30 hodin mi přišla sms zpráva, že si mám balíček vyzvednout v parcelshopu depo 33 v Senohrabech. Jedná se o balíček který mi byl znovu zasílán firmou z důvodu nedoručení PPL dne 29.6.2018 a který jsem ugovala prakticky denně na zákaznickém centru kde mi slibovali, že bude doručen příštího dne, nebo se vymlouvali, že jej řidič zapoměl vyzvednout, taktéž balíček urgoval i odesílatel. A přez veškeré urgence byl balíček zaslán zpět. Firmou mi byl tento balíček znovu zaslán, dnes měl být doručen a znovu skončil v parcelshopu. A to i přez to, že jsem volala dopoledne řidiči který mě ujišťoval, že balíček dnes doručí. Jsem invalidní důchodce, nemohu moc chodit a tudíž jsem stále doma.
Číslo balíčku je 25483851024
Doručení balíčku v nejbližším termínu, to jest 23.7.2018 maximálně 24.7.2018
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.