Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24993Nedoručení zásilky číslo 25483851024

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2018, před 7 lety

Květoslava Naštická

Znění stížnosti

Dnes 20.7.2018 mi měl být doručen balíček mezi 12 až 14 hodinou, v 13,30 hodin mi přišla sms zpráva, že si mám balíček vyzvednout v parcelshopu depo 33 v Senohrabech. Jedná se o balíček který mi byl znovu zasílán firmou z důvodu nedoručení PPL dne 29.6.2018 a který jsem ugovala prakticky denně na zákaznickém centru kde mi slibovali, že bude doručen příštího dne, nebo se vymlouvali, že jej řidič zapoměl vyzvednout, taktéž balíček urgoval i odesílatel. A přez veškeré urgence byl balíček zaslán zpět. Firmou mi byl tento balíček znovu zaslán, dnes měl být doručen a znovu skončil v parcelshopu. A to i přez to, že jsem volala dopoledne řidiči který mě ujišťoval, že balíček dnes doručí. Jsem invalidní důchodce, nemohu moc chodit a tudíž jsem stále doma.


Produkt

Číslo balíčku je 25483851024


Požadované řešení

Doručení balíčku v nejbližším termínu, to jest 23.7.2018 maximálně 24.7.2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2018 09:21, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.