Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 28.4.2018 jsem si na webu skvelesaty.cz objednala šaty, které jsem převzala 3.5.2018. Šaty mi ale nevyhovovaly, proto jsem je 16.5.2018 poslala zpět na adresu pro vrácení zboží. Dne 31.5.2018 byl vystaven dobropis č. 180400338, který mi přišel na e-mail. Měla jsem potvrdit správnost údajů, což jsem provedla dne 6.6.2018. Splatnost dobropisu byla 14.6.2018. Když peníze nepřicházely, tak jsem se 22.6.2018 mailem připomněla. Nepřišla ale žádná odpověď, proto jsem zkoušela telefonní číslo 591 141 295 (infolinka), které je však stále nedostupné. Dne 9.7.2018 se mi podařilo na tomto telefonním čísle zastihnout pána, jehož jméno si bohužel nepamatuji, který ale bez problému dohledal mou objednávku, fakturu i dobropis, a omlouval se, že i maily občas spadnou do spamu, a proto nejsou vyřízeny. Slíbil peníze poslat hned téhož dne, ale dodnes ani peníze ani jiná odpověď nepřišly.
Šaty Numoco vínové 697-S, 699,- Kč, šaty Numoco s kruhovým límcem zebra 685-S, 819,- Kč, šaty Numoco lichoběžník fialové 727-M, 739,- Kč, šaty Numoco květované 575-S, 799,- Kč. Při použití slevového kuponu mi bylo odečteno 10% z ceny, takže částka, kterou jsem zaplatila a která mi má být vrácena, je 2750,- Kč.
Požaduji vrácení peněz, pokud možno co nejdříve. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Ihned po obdržení informací o problému jsme s klientem vysvětlili celou situaci. Okamžitě jí byla vrácena částka na účet. Bohužel kvůli chybě v naší poštovní schránce byly e-maily od klienta v spamu. Nyní máme novou poštovní schránku a taková situace se už nestane.
S pozdravem!
Hodnocení:
Komentář: Chci velmi poděkovat dTestu za pomoc při řešení problému. Peníze už mi přišly na účet.