Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
9.6.2018 jsem si zakoupil premium členství na měsíc za 180 Kč. Po zaplacení částky jsem se dočetl ve svém e-mailu o automatickém prodloužení tohoto premium členství a proto bych rád premium členství a jeho následé prodloužení o 6 měsíců na c-date zrušil a smazal celý můj účet.Nechci jim platit žadné peníze navíc
Děkuji
odstoupení od smlouvy , zrušení .
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 174789580
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.
Dobrý den, ano byl jsem kontaktován C -date . Ta společnost nic nenabízí jenom tahá z lidí peníze, jenom krásné internetové stránky, ale jinak nic. Poslal jsem výpověď odstoupení od smlouvy v příloze a oni nechtějí ukončit. Proč mám platit za to co nefunguje a nemá smysl, nechci být sprostý, ale tohle je vrchol. Nejdražší seznamka co nenabízí vůbec nic..!!!! To je opravdu dobrá přímá úměra.!!! Žádám C- date o ukončení, nechci nic mít společného ohledně C- date!!! Přeposílám co jsem od nich dostal v emailu.. . Vyjádření : ukončit členství/okamžitě!!!
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 14/01/2019. V případě, že jste si mysleli že Vaše členství bude ukončeno dříve, chtěli bychom Vám připomenout, že Vaše členství má minimální výpovědní lhůtu a to 4 dny před jeho ukončením. Vaši žádost jsme v požadované lhůtě bohužel neobdrželi.
Pokud máte další dotazy, neváhejte náš tým kontaktovat.
Upozorňujeme, že všechny plánované platby nebo splátky budou ještě zpracovány.
S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
ID: 174789580
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 14/06/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
obrý den.
prémiové členství jsem nechtěl, jenom jsem chtěl na měsíc víc nic. Vaše společnost Cdate porušuje smlouvu, protože nenabízí požadované co slibuje, nechodí žádné nabídky ohledně seznámení. Kdo by za to chtěl platit. Proč porusujete co slibuje té? Prosím o odpověď, proč porusujete smlouvu, odstoupení od smlouvy jsem poslal v PDF v příloze. Polák
ID: 174789580
Dobrý den.
Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy / obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 14.06.2018.
V případě, že jste si své Prémiové členství nepřál prodloužit, bylo toto potřebné včas a řádně vypovědět (tj. zrušit jeho prodloužení).
V zájmu zodpovězení dotazů, souvisejících s problematickým přístupem k hrazeným službám, prosím dodržte standardní postup a kontaktujte naše Zákaznické centrum na adrese: service@c-date.cz, s detailním popisem vzniklých potíží,
děkujeme Vám.
Lze tedy u vaší společnosti zaplatit jenom část, myslím tím, začátek premioveho členství to je 14.6. do 19.7., kdy jsem požádal o zrušení odstoupení od smlouvy. Vaše služby nevyuzivam. Nebo jenom z lidí tahate peníze za nic? Předem děkuji za odpověď
D: 171399657
Dobrý den.
Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) uhrazeného poplatku za stávající členství – viz prosím také Všeobecné obchodní C-date, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.c-date.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Prosím dTest o vyjádření, děkuji
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Sporný je tedy celý poplatek za prodloužení členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vývoj.
ID: 174905432
Dobrý den.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byl informován prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek C-date, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.c-date.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
prosím o vyjádření dtestu, proč mám platit za něco co nefunguje, jde jenom o tahání z lidí peníze. Dá se zabránit tomu abych zbytečně neplatil? Děkuji
Spotřebiteli doporučujeme prostudování příručky (předvším bodů 6 a následujících) od Evropského spotřebitelského centra, na kterou jsme již odkazovali: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Co se týče povinnosti spotřebitele platit společnosti, resp. neplatit, odkazujeme na naše dřívější vyjádření.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.