Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#24998Špatně fungující služby pro zákazníky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2018, před 6 lety

pavlas přemysl

Znění stížnosti

Ve čtvrtek 19.7. v 14.15 hod. jsem na recepci Kauflandu Slaný žádal rozměnit na nákupní vozík. Paní mi sdělila, že tak velké částky nerozměňují ( jednalo se o bankovku 100,- Kč) a mám si rozměnit jinde. Nešel automat na prázdné lahve. Paní sdělila, že již volala odpovědného zaměstnance. Automat nešel evidentně proto, že byl prostor za ním zahlcen lahvemi a basami. Po dobu mého nákupu do 15.20 hod. ještě dvakrát zaměstnance vyvolávala. Tedy více jak hodinu nebyl dotyčný k sehnání a lahve jsem si odvezl domů, stejně jako další lidé, kteří při mém odchodu stále čekali. Co bych mohl udělat? Najít sám pana zašíváka z lahvárny?


Produkt

Není to v Kauflandu Slaný poprvé, co nešel automat z důvodu nepřítomnosti obsluhy a zahlcení. Mám i další známé, kteří to potvrzují.


Požadované řešení

Vyhodit obsluhu lahvárny, popř. recepční, které nedokáží zajistit k odklizu lahví a bas jiného člověka, pokud se dotyčný někde zašívá a vůbec není v práci přítomen. A nebo vyhodit paní ředitelku?
Navštěvuji často i Kaufland Kladno, Stodůlky a Louny - bez problémů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2018 08:00, před 6 lety

Dle ustanovení § 9 zákona o obalech platí, že osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží. Dále je tato osoba povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Poslední věta platí ve vztahu ke spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 15:02, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.8.2018 16:52, před 6 lety


pavlas přemysl

Vážený Kauflande, mě by to neobtěžovalo, kontaktovat Vás, ale nechápu proč? Co se mnou chcete řešit k mé spokojenosti? Vyřešte to s paní ředitelkou Kauflandu Slaný. Ať se občas zvedne z kanceláře a fyzicky zkontroluje, zda všechno funguje, jak má. Zjistí i jiné neblahé věci, které zde popisovali i jiní. Prostě ať vše funguje, jak má. Děkuji. Pavlas

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2018 15:22, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Děkujeme za Vaše podněty. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Se zákazníky tedy komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, nebo telefonicky.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.8.2018 07:21, před 6 lety


pavlas přemysl

Vážený Kauflande, díky za nabídku Vašeho centra. Buďte si jisti, že se na Vás obrátím, pokud se něco neblahého vyvrbí v prodejně Slaný. Dost možná, že zároveň pak budu kontaktovat ČOI. Protože si myslím, že ve Slaném je naprosté bezvládí. Proč to jde ve Stodůlkách a v Kladně? Děkuji Pavlas

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2018 21:57, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2018 08:54, před 6 lety


pavlas přemysl

Vážené stížnosti, už to uzavřete. Vidíte sami, že ať Kauflandu napíšu cokoli, melou si dokola jedno a to samé. Tam sedí nějaký automat, který vybírá několik typů odpovědí. Já s Kauflandem končím, každému ho vřele doporučím a nakupuji v Globusu Zličín, mám to kousek od pracoviště. Zdař Bůh.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 10:47, před 6 lety

Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené výše. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.