Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Ve čtvrtek 19.7. v 14.15 hod. jsem na recepci Kauflandu Slaný žádal rozměnit na nákupní vozík. Paní mi sdělila, že tak velké částky nerozměňují ( jednalo se o bankovku 100,- Kč) a mám si rozměnit jinde. Nešel automat na prázdné lahve. Paní sdělila, že již volala odpovědného zaměstnance. Automat nešel evidentně proto, že byl prostor za ním zahlcen lahvemi a basami. Po dobu mého nákupu do 15.20 hod. ještě dvakrát zaměstnance vyvolávala. Tedy více jak hodinu nebyl dotyčný k sehnání a lahve jsem si odvezl domů, stejně jako další lidé, kteří při mém odchodu stále čekali. Co bych mohl udělat? Najít sám pana zašíváka z lahvárny?
Není to v Kauflandu Slaný poprvé, co nešel automat z důvodu nepřítomnosti obsluhy a zahlcení. Mám i další známé, kteří to potvrzují.
Vyhodit obsluhu lahvárny, popř. recepční, které nedokáží zajistit k odklizu lahví a bas jiného člověka, pokud se dotyčný někde zašívá a vůbec není v práci přítomen. A nebo vyhodit paní ředitelku?
Navštěvuji často i Kaufland Kladno, Stodůlky a Louny - bez problémů.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 9 zákona o obalech platí, že osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží. Dále je tato osoba povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Poslední věta platí ve vztahu ke spotřebiteli.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážený Kauflande, mě by to neobtěžovalo, kontaktovat Vás, ale nechápu proč? Co se mnou chcete řešit k mé spokojenosti? Vyřešte to s paní ředitelkou Kauflandu Slaný. Ať se občas zvedne z kanceláře a fyzicky zkontroluje, zda všechno funguje, jak má. Zjistí i jiné neblahé věci, které zde popisovali i jiní. Prostě ať vše funguje, jak má. Děkuji. Pavlas
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Děkujeme za Vaše podněty. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Se zákazníky tedy komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, nebo telefonicky.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážený Kauflande, díky za nabídku Vašeho centra. Buďte si jisti, že se na Vás obrátím, pokud se něco neblahého vyvrbí v prodejně Slaný. Dost možná, že zároveň pak budu kontaktovat ČOI. Protože si myslím, že ve Slaném je naprosté bezvládí. Proč to jde ve Stodůlkách a v Kladně? Děkuji Pavlas
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážené stížnosti, už to uzavřete. Vidíte sami, že ať Kauflandu napíšu cokoli, melou si dokola jedno a to samé. Tam sedí nějaký automat, který vybírá několik typů odpovědí. Já s Kauflandem končím, každému ho vřele doporučím a nakupuji v Globusu Zličín, mám to kousek od pracoviště. Zdař Bůh.
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené výše. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.