Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 29.6.17, 13.8.17., 3.9.17, 28.9.17, 1.11.17, 7.11.17, 4.12.17, 28.1.17, 30.3.18, 5.5.18, 6.6.18, 18.7.18 a 21. 7.18. mi přišla SMS s tímto zněním: "Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29kc/24h.
Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu. Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm 02."
Připojení na internet a mobilní data mám na svém telefonu vypnuta a na internet se připojuji pouze přes domácí síť wi-fi. Zprávám jsem moc nerozuměl, až do té doby, kdy jsem zjistil, že jsou mi peníze opravdu strhávány - myslel jsem zda nejde o obchodní sdělení, kterých dostáváme v dnešní době mnoho. Ja je vidno, jde o celkem hodně peněz (13x29 =377kč) a jelikož jsem na internetu nebyl, tak nechápu, proč je mi neustále účtováno za službu, kterou nepoužívám. Jsem docela rozčilený, protože mám v přístroji data vypnuta a kdybych chtěl připojení, tak se ji zapnu.
služba (připojení k internetu/mobilní data)
Zjištění, proč mi byl tento poplatek účtován.
Vrácení peněz (29*13 kč) nebo alespoň část, protože peníze bohužel nekradu.
Zablokování placených služeb kromě volání a SMS na mém telefonním čísle ať nemusím v budoucnu něco podobného řešit.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
situaci prověříme. Zašlete nám telefonní číslo a to pomocí neveřejného údaje, kterého se stížnost týká.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
jak se prosím vkládá neveřejný údaj, nemohu to na stránkách dohledat.
Jinak mi k dnešnímu dni, t.j. 25.8.18 opět přišla sms s informací o poplatku 29 kč
Děkuji za informaci a kladné vyřízení..
Neveřejný údaj nám spotřebitel může zaslat prostřednictvím e-mailové adresy vasestiznosti@dtest.cz.
Pěkný den,
blokování mobilní dat pro vás touto cestou nastavuji. Co se týká vaší reklamace, ta je nyní předána našim specialistům. Ti vás budou ohledně řešení informovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.