Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#25007Nákup 20.7.2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2018, před 6 lety

Věra Pavlíková

Znění stížnosti

V párek 20. 7. po poledni jsem s dcerou a dvěma vnuky 4 a 1 rok nakupovala v Hypermarketu Albert v Č.Budějovicích (bývalý Spar).Ani já ani dcera nebydlíme v Č.B.Takže se snažíme nakoupit větší množství potravin a se dvěma dětmi je to někdy oříšek.Toto píši protože si myslím že jde o podstatu věci.Dvě ženské které koupí kdeco a nedávají moc pozor na okolí hlavně u pokladny kde je i normálně zmatek a pak ty děti...a paní pokladní něco prohodí atd.
A tak jsem samozřejmě až doma zjistila že balíček s hovězím masem
naštěstí originál balení se zvláštní částkou 142,20 kč mám namarkováno dvakrát! Koláček tvarohový šáteček za 9,90 se změnil na koláč s meruňkou za 12,90 kč no dobrá při dobé vůli se může pokladní splést ale zajímavé že ve svůj prospěch.Řeknete stres a pátek!Jely tam dvě pokladny a byly jsme jediné zákaznice u pokladen!
Samozřejmě jsem využila bezplatnou linku albert kde mi paní s úsměbem sdělila že reklamaci musím řešit nejpozději druhý den a osobně!Takže 30 km tam a zpět neplánovaně podruhé!Kdo nám uhradí výdaje?
Takže jsem informovala dceru.Ta měla 4 olivové oleje místo jednoho!
Takže 270 kč navíc! Byla to jedna pokladní a jsem skálopevně přesvědčena že jde o úmysl!!!!!Takhle se nikdo nesplete dvakrát za sebou!!!!Já jsem svůj nákup kontrolovala krátce po začátku markování hned jak bylo zboží na pásu,pak už žádná chybka nebyla jen na začátku.
Ještě mám v paměti jiný nákup v tomtéž hypermarketu kdy mi plnotučné mléko v akci za 12,90 naúčtovali (omylem )za plnou cenu 19,90 ale to jsem tenkrát zjistila na místě.
Zaráží mě doba na reklamaci tentýž nebo následující den a myslím že to není v souladu s předpisy.Například v Makru stačí nahlásit telefonicky čas a číslo účtenky a rozdíl si můžete vyřídit do měsíce a chybně namarkované zboží je možné reklamovat 30 dní.Má Albert jiné podmínky?


Požadované řešení

Moje reklamace je vyřešena vrácením peněz,dcera reklamaci řeší zatím nemám další zprávy.
Jde mi o dvě věci...Jak je možné že reklamace musí být do dvou dnů
Druhá je ta jak jsem už psala že si myslím že jde o úmysl a možná dlouhodobé okrádání zákazníků .Za deset minut více jak 400kč omyl!!! Nezlobte se ale to se mi nechce uvěřit!
Nevím jak to nyní chodí můj otes pracoval dlouhé roky jako instruktor u SD Jednota a vím že v obchodě se může ledacos ošálit dříve chodily inspekce a kontroly nevím jak to je dnes,ale přála bych si nejméně jednu v tomto obchodě a zároveň vysvětlení těchto rádoby omylů od té pokladní!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 10:06, před 6 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.