Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2013 objednané zboží pře internet/vánoční dárek/.Po prvním použití nefunkční.Posláno 17.1.2014 na reklamaci podle pokynů prodávajícího.Do dnešního dne 12.3.2014 reklamace nevyřešena.Na maily společnost nereaguje.Telefony si přehazují jako horký brambor.A se slovy zavoláme si zítra končí každý telefonát.Nevím jak dál.Děkuji H.Lepší
mop x6 Parní Mop X6 6v1
Výměna zboží nebo zpět peníze
|
Tweet |
V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených částek zpět a zároveň má právo podat podnět České obchodní inspekci.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.