Společnost


Huml Jaroslav

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2501Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2014, před 11 lety

Helena Lerpší

Znění stížnosti

V prosinci 2013 objednané zboží pře internet/vánoční dárek/.Po prvním použití nefunkční.Posláno 17.1.2014 na reklamaci podle pokynů prodávajícího.Do dnešního dne 12.3.2014 reklamace nevyřešena.Na maily společnost nereaguje.Telefony si přehazují jako horký brambor.A se slovy zavoláme si zítra končí každý telefonát.Nevím jak dál.Děkuji H.Lepší


Produkt

mop x6 Parní Mop X6 6v1


Požadované řešení

Výměna zboží nebo zpět peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 14:49, před 11 lety

V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených částek zpět a zároveň má právo podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 15:54, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.