Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#25012Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2018, před 6 lety

Jaroslav Šolle

Znění stížnosti

Dobrý den.Do dnešního dne jsem neobdržel svou objednávku na toto zboží.
Název Množství Cena bez DPH DPH Celkem s DPH
Xiaomi Redmi Note 4x 32 GB (stříbrný) (1110) 1.00 ks 2 313 Kč (89 EUR) 21.0 % 2 799 Kč (107 EUR)
Poštovné zdarma (Cenné psaní)
Balík s pojištěním a dodáním do 3 prac. dnů 0 Kč (0 EUR) 21 % 0 Kč (0 EUR)
Na bankovní účet 0 Kč (0 EUR) 21 % 0 Kč (0 EUR)
CELKEM bez DPH
CELKEM s DPH 2 313 Kč (89 EUR)
2 799 Kč (107 EUR)
Číslo objednávky : 13389302
Datum : 28.03.2018 13:38:26
Dále dne 21.05.2018 jsem zásilku stornoval díky dlouhé dodací době a od té doby jsem neobdržel zpět ani peníze a ani objednaný telefon. Můžete mi vysvětlit co se děje?
S pozdravem Jaroslav Šolle


Produkt

Xiaomi Redmi Note 4x 32 GB (stříbrný) (1110)


Požadované řešení

žádám o vrácení peněz na účet číslo 3094101163/0800 česká spořitelna částku 2.799,- kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 11:41, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 22:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.