Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Odlitali jsme 13.8 z brna na djerbu hotel palais des iles hned po prijezdu do hotelu nas nechteli ubytovat ze nejsme v systemu po zavolavolani delegatovi nas ubytovali sli jsme zhrouceni na pokoj deti rvali to co nas cekalo malem jsem skolabovala na pokoji byli lidi byl opsazeny tak opet na recepci tam uz cekal delegat na podruhy to vyslo bylo po pul3 rano pak to zacalo spina vseho bylo malo kava nebyla cely tyden byl rozbity kavovar jidlo priserny vecne nebyla ppribory talire nic u bazenu nic jen hovna v nem v baru nic nemeli ovoce nebylo jen minimalne takze sme byli otraveni kdyz sme na to upozornili tak se nikdo k tomu nemel v 6 rano budicek aby sme meli lehatka 4 hvezdickovy hotel si to nemuze dovolit mame i nafoceny zachody vecne spinavy a toaletak nebyl su hrozne nastvana pozaduji nejakou konpenzaci a vraceni penez
Vraceni penez nebo nejakou konpenzaciod eximu
|
Tweet |
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.