Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v CZC jsem 9.7.2018 reklamoval paměti RAM (jedno balení se 2 moduly - 2x16gb).
(Nefunkční je jeden modul, druhý je naprosto v pořádku - balení jsem musel reklamovat jako celek. Na paměti je doživotní záruka, od koupě uběhlo něco málo přes 2 roky)
Vzhledem k tomu, že je jeden modul naprosto nefunkční, považuji to za podstatné porušení kupní smlouvy.
Když jsem reklamaci podával byla v reklamačním protokolu požadována záruční oprava. Autorizovaný servis shledal modul neopravitelným, a poslal mi zprávu, že mi reklamace byla uznána se způsobem vyřízení ve formě vrácení peněz.
S touto změnou jsem nesouhlasil! Vzhledem k tomu, že modul nejde opravit, chápu, že se reklamace musí řešit jiným způsobem. Já bych však mnohem více preferoval výměnu za nový kus.
Paměti na stránkách obchodu mají dostupné na objednání s nejbližším datem dodání do 4 dnů - 3 pracovních dnů - k dnešku do 25.7.2018 (konktrétně na pobočku na Praze 9, Prosek, kde jsem reklamaci podával).
S obchodem jsem se snažil komunikovat, ale dostal jsem tuto odpověď:
"Bohužel reklamované zboží servis stanovil za neopravitelné a náhradu formou výměny nebylo možné vyřešit z toho důvodu, že toto zboží nyní není skladem a čekáním na něj by byla porušena lhůta pro vyřízení."
Nechápu na základě čeho došli k závěru, že by byla porušena lhůta pro vyřízení reklamace, když 30 denní lhůta, kterou na vyřízení reklamace mají končí až 8.8.2018.
Děkuji Vám, pracovníkum Dtestu, tak zástupcům CZC za odpověď a dialog.
S přáním hezkého dne,
Jan-Michael Lašek
HyperX Fury Black 32GB (2x16GB) DDR4 2133, HX421C14FBK2/32, kód produktu na czc: 189352
Byl bych rád, pokud jsem v právu, aby mi společnost vyměnila zboží za nový kus. A pokud se ukáže, že tomu tak není, tak aby mi zboží vrátila v takovém stavu v jakém jsem ho předal v obchodě.
Důvod proč nechci vrátit peníze je změna stavu na trhu: toto balení - 2 moduly pamětí RAM jsem kupoval za cca 3000 Kč. V posledním období stojí necelých 9000 Kč. Za peníze, které by mi vrátili bych si nemohl koupit ani ten 1 modul, který mi bez problému fungoval. (Musel bych si ještě asi 1500 Kč připlatit)
(Chápu, že z pohledu obchodu je takové "vyrovnání" (vrácení peněz) jistě výhodné, ale z mého pohledu je nelegitimní, i když uznávám, že v současné době naprosto legální.)
Prosím Vás, CZC.CZ tedy o trochu nadhledu a férovosti.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.