Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěly jsme už v listopadu 2016 ukončit smlouvu u společnosti eon kterou jsme měli do února 2017.Listopadu nám bylo nalince Spol. EON řečeno že máme zavolat až v unorou tak 5dní před kocem smlouvy a že nám bude smlouva nebude prodloužena.Volal jsem tedy těch 5dní před koncem ale EON si stejně pak smlouvu prodloužil na další rok, když jsem jim opět volal jak jeto možný že smlouvu prodloužily zdělilymi že datum který jse uvedl byl den o víkendu (Sobota) a tak byla žádost zamítnuta.A zaboha nechtěli smlouvu zrušit jen pod pokutou 3000kč.Byl jsem tedy pod spol.EON další rok až do prosince 2018, kdy jsem se z adresy na kterou byla smlouva sjednána, EON jsem informoval už v Řijnu 2017že mam ukončenou nájemní smlouvu v prosinci 2017 a že budu přecházet k jinému dodavately už v jiném bytě.EON smlouvu opět neukončil až 9.1.2018, když nový dodavatel zasáhnul a vypověděl smlouvuz důvodu že EON zvýšil poplatky za elktřinu. EON nám tedy vyhotovil mimořádnou fakturu kde si vymyslely stav elktroměru, a my musely za 1měsíc a půl platit 7363kč.Napsal jsem eonu že jsem si opsal stav elektroměru a že jejich vymyslnej stav je o troj násobek větší než je opravdový stav na elektroměru a následně podal reklamaci,jenže eon udělal opravno fakturu kde pouze změlnil konečný stav elektroěru co jsem uvedl a částku 7363kč ponižily o 1392kč a na dále trvaly na zaplaceni nedoplatku 5971kč , ale háček je na tom že od období od 16.11.2017 do 31.12.2017 nebyla žádná spotřeba elektrického proudu. EON jak nám bylo řečeno udělal stav elktromě ru pouze odhadem.
EON- elektřina
Chtěl aby mimořádná faktůra byl zrušena ,protože odhad od spol. EON byla uplně totálně nesmyslný.
|
Tweet |
Pokud by bylo vyúčtování chybně vystaveno, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost E.ON Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností (vedoucí pan Zbyněk Holoubek, zbynek.holoubek@eon.cz).
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.