Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, dnes 21.7. jedu spolu se 4 dětmi ranním vlakem ze stanice Vrútky v 6.26., ve třídě Standart. Počítali jsme s tím, že si dáme něco čerstvého k jídlu, a že si dáme teplé nápoje. Po chvíli přišel stewart a ptal se co bychom chtěli. Chtěli jsme kávu. Prý není. Tak čaj. Není. Džus. Není. Ani nic čerstvého k jídlu.Prý se jedná o vlak s omezeným servisem. Já jsem nicméně o této skutečnosti nebyl předem informován. Kupoval jsem si jistej v domnění, že se jedná o normální vlak Regiojet a poskytuje to, co slibuje. Stewart nám pouze nabídl, že si můžeme koupit vodu. Tu stejnou, kterou dávají zadarmo, jen ve větším balení. To už mi připadalo jako výsměch. Jak je možné, že dojde čaj i káva 5 hodin před cílovou stanicí? Jedná se dle mého názoru o podvod, de fakto prodáváte služby low cost za cenu standard. Doufám že mne i ostatním povedeným cestujícím vrátíte peníze. Na závěr bych chtěl uvést že se nejedná o selhání stewarta,ale jeho nadřízený, kteří už při výjezdu vlaku - rozhodli o plošném zrušení základních služeb v celém vlaku v rozporu s právy zákazníků. Aniž by cestující nějakým způsobem kompenzovali. Považuji to za nehorázné šetření společnosti na účet cestujících.
vlak regiojet vuz č.1standard 21.7. v 6.26 z Vrútky smer Praha
Vrácení rozdílu cestovneho mezi třídami standard plus lowcost plus kompenzace za poskytnutí nepravdivých údajů o zakoupených službách - navrhuji dohromady 500 kč. Dále prosím o sdělení, jakým způsobem jste kompenzovali ostatní cestující, i ty kteří si nepodali stížnost. Považoval bych za minimální slušnost alespoň všem cestujícím s kreditovou jízdenkou vrátit na jejich účet rozdíl mezi jejich třídou a low costem. Dále prosím o informaci, jakým způsobem bude potrestán viník - ten nadřízený, který rozhodl o vypravení vlaku bez základních služeb, aniž by bylo cokoli předem oznámeno cestujícím (máte email od cestujících s kreditovou jízdenku !) a aniž by byli cestující kompenzováni. Zároveň prosím o vaši garanci, že za vzniklou situaci nebudu nikterak trestáni stewarti, kteří za nic nemůžou.
|
Tweet |
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Společnost však není povinna vyřídit reklamaci kladně. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.