Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DNE 29.5.JSEM OBJEDNALA ŠATY BOHUŽEL MI NESEDĚLY,TAK JSEM JE 12.6.VRÁTILA.Do dneška nemám peníze.Nereagují na nic.
Jedná se o modré šaty s ruží vel.M kod.2018001932 cena743kč.
Prosím o vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Včera (neděle) jste nám zaslali 2 e-maily týkající se vrácení peněz. V neděli nepracujeme. Důvod, proč jste dosud neobdrželi své peníze, je jednoduchý. Kód banky jste nezapsal do formuláře. Snažili jsme se vás kontaktovat, bohužel bez úspěchu. Žádám o zaslání úplného čísla účtu na adresu kontakt@skvelesaty.cz
Za šaty jsem zaplatila 743kč. CHtějí mi vrátit pouze 674 bez poštovného šaty se jim vrátily, tak požaduji vrácení i poštovného.Jinak nepsala jsem jenom v neděli ale i ve všed. dnech.Co se týká špatného čísla učtu to jsou pouze lži stačí si přečíst recenze od lidí.
Zaslali jsme vám na účet castku za poštovné. Nelzeme, vsak jste sama napsala o tom, ze cislo uctu je spatne...Kazdopadne situaci jsme se snazili vyresit co nejrychleji a doufame, ze na konec jste spokojena s vyresenim zalezitosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.