Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25023Odebrané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2018, před 7 lety

Martin Lukeš

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 21.7.2018 jsem navštívil OŘ.TESCO DĚČÍN.V oddělení oděvů jsem si vyhlédl pánskou bundu po odstání ve frontě u zkušebních kabinek
a řádném vyzkoušení jsem se rozhodl si tuto bundu zakoupit. Odebral jsem se k další šílené frontě k pokladně .Po odstátí cca 20 min. Mě byla bunda odebrána s tím ,že mi nemůže být prodána. Vysvětlení pokladní:zboží se už dávno nemělo na prodejní ploše nacházet.(těchto bund tam bylo asi 20 kusů)Tento nákup mě zdržel zhruba hodinu a odešel jsem bez zboží. vše se odehrálo v den mých narozenin.
Děkuji OŘ.TESCO za hezký dárek.


Požadované řešení

Nechám na obchodním řetězci sami musí určit zda jim záleží na zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 09:27, před 6 lety

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik je správním deliktem podle § 24 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Doporučujeme spotřebiteli pro případ, že nebude ze strany podnikatele v případě jeho oprávněného požadavku plněno, podat podnět státnímu dozorovému orgánu pro porušení § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorový orgán může podnikateli při zjištěném porušení zákona o ochraně spotřebitele uložit ve správním řízení pokutu. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, pokud není stanoveno jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 12:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.