Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dne 21.7.2018 jsem navštívil OŘ.TESCO DĚČÍN.V oddělení oděvů jsem si vyhlédl pánskou bundu po odstání ve frontě u zkušebních kabinek
a řádném vyzkoušení jsem se rozhodl si tuto bundu zakoupit. Odebral jsem se k další šílené frontě k pokladně .Po odstátí cca 20 min. Mě byla bunda odebrána s tím ,že mi nemůže být prodána. Vysvětlení pokladní:zboží se už dávno nemělo na prodejní ploše nacházet.(těchto bund tam bylo asi 20 kusů)Tento nákup mě zdržel zhruba hodinu a odešel jsem bez zboží. vše se odehrálo v den mých narozenin.
Děkuji OŘ.TESCO za hezký dárek.
Nechám na obchodním řetězci sami musí určit zda jim záleží na zákazníkovi.
|
Tweet |
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik je správním deliktem podle § 24 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Doporučujeme spotřebiteli pro případ, že nebude ze strany podnikatele v případě jeho oprávněného požadavku plněno, podat podnět státnímu dozorovému orgánu pro porušení § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorový orgán může podnikateli při zjištěném porušení zákona o ochraně spotřebitele uložit ve správním řízení pokutu. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, pokud není stanoveno jinak.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.