Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#25025Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2018, před 6 lety

Jarmila Pošarová

Znění stížnosti

V Kauflandu v ulici U Plynárny v Praze 4 uvedli nižší cenu ( skoro poloviční) u krůtích prsních řízků, balení 500 g. Rozdílu jsem si všimla, až když jsme maso snědli.
Nákup byl proveden 22. 7.2018 ve 12:10. Reklamaci jsem uplatňovala odpoledne, kolem šesté hodiny.
Mám za to, že omluva uveřejněná až odpoledne na ceduli na reklamačním pultu, návrh, že si mám číst účtenky ještě v krámě a že jako hlavní problém pan Lukáš (příjmení sdělit odmítl) i reklamační pracovnice viděli to,
že jsme maso už snědli je řešení špatné.


Produkt

Krůtí prsní řízky 500g, distributor Virema Trade s.r.o, uvedená cena za balení 42,45 Kč


Požadované řešení

Žádám uhradit rozdíl ceny uvedené na obalu a ceny účtované, t.j. cena účtovaná: 89,90 Kč-42,25= 47,65.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 09:09, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 15:04, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2018 16:00, před 6 lety


Jarmila Pošarová

Dobrý den,
Podle výše uvedené rady jsem se nejdříve několikrát pokoušela dovolat na bezplatnou zákaznickou linku. Hezky tam hrají, několikrát mne upozornili,
že všichni operátoři jsou zaměstnáni odpovídáním klientům, kteří se dovolali dříve a asi po třech minutách mi bylo vždy oznámeno, že můj čas vypršel a hovor byl ukončen. Zkusila jsem druhou možnost. 6.8. jsem vyplnila formulář a odeslala "podnět". Zřejmě automat odpověděl, že se ozvou. Dnes 20.8.jsem opět napsala:Dobrý den,
dne 6.8. t.r. jste mi napsali, že se ozvete co nejdříve. Moje stížnost měla číslo KL 6727832. Zatím se nic neděje. Zadala jsem telefonní číslo i mail, takže si myslím, že z mé strany je vše v pořádku. Odpovězte, prosím, jak dlouho u vás bude ještě vyřízení trvat. S díky Pošarová
Automat mi odpověděl, že se ozvou. Vyřízení podobné stížnosti "Jiná cena" trvalo 33 dní. Snad se dočkám. S díky Pošarová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 15:23, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na žádost zprátky na spotřebitelku, aby mohla doplnit závěrečný komentář a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.9.2018 00:01, před 6 lety


Jarmila Pošarová

Hodnocení:

Komentář: Na rozdíl od přítomného vedoucího v den nákupu vyřešila pracovnice Kauflandu z oddělení stížností reklamaci profesionálně, omluvila se a uznala chybu prodejny.