Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Penny market Příbor, dne 22.7. 2018, 19,40 hod.
Cukr moučka uvedena snížená cena (žlutá visačka - původní cena 16,90, škrtnuto, nová cena 13,90.
Při placení u pokladny účtována cena 16,90. Šel jsem znovu zkontrolovat visačku zda jsem se nezmýlil. Potvrdil jsem pokladní, že u moučkového cukru je pouze jedna žlutá visačka s výše uvedenými údaji. Pokladní přivolala vedoucího, ten přišel již se žlutou visačkou zmuchlanou v ruce, s tím že "...se někdo spletl". Vzal cukry a se slovy za 13,90 vám to neprodám, odkvačil pryč - jednání řeznického psa a klamavá cena. Zbytečná cesta a pošramocení dobré pověsti. Navíc dnes na www.stránkách - v Penny Příbor rovněž uvedena cena 13,90.
Omluva vedoucího, dodání zboží v inzerované ceně.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.