Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25027Klamavá cena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2018, před 6 lety

Jiří Tuza

Znění stížnosti

Penny market Příbor, dne 22.7. 2018, 19,40 hod.
Cukr moučka uvedena snížená cena (žlutá visačka - původní cena 16,90, škrtnuto, nová cena 13,90.
Při placení u pokladny účtována cena 16,90. Šel jsem znovu zkontrolovat visačku zda jsem se nezmýlil. Potvrdil jsem pokladní, že u moučkového cukru je pouze jedna žlutá visačka s výše uvedenými údaji. Pokladní přivolala vedoucího, ten přišel již se žlutou visačkou zmuchlanou v ruce, s tím že "...se někdo spletl". Vzal cukry a se slovy za 13,90 vám to neprodám, odkvačil pryč - jednání řeznického psa a klamavá cena. Zbytečná cesta a pošramocení dobré pověsti. Navíc dnes na www.stránkách - v Penny Příbor rovněž uvedena cena 13,90.


Požadované řešení

Omluva vedoucího, dodání zboží v inzerované ceně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 08:47, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 10:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.