Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2503Neoprávněně účtovaná vyše smluvní pokuta

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 rok 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2014, před 11 lety

Robert Zeman

Znění stížnosti

Dobry den,
Dne 8.3.2014 jsem podal na pobočce O2 odvolání ohledně výší smluvní pokutě , která v rozporu novely § 63 zákona o elektrotechnicky komunikaci. Žádal jsem o opravení výší smluvní pokutě, kterou mam zaplatit. Původní smluvní pokuta byla vypočítaná 16x250 kc = 4000kc. Zatím nebyla žádná reakce s O2 společnosti. Dne 12.3.2014 sem obdržel od společnosti M.B.A. finance zásilku že jsem dlužníkem společnosti O2 a že jsem jejich dlužník. Psal jsem na O2 guru ale odpověď mi přišla jen zatím obecní mail, že se vyjádři do měsíce od podání. Rad by sem zaplatil tu opravenou smluvní pokutu a mel to za sebou. Jen že O2 hraje teď mrtvého brouka.


Produkt

O2 Free , značka : 719337-X0214 pro telefon 606 562 311


Požadované řešení

Oprava smluvní pokuty podle platné legislativy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 09:43, před 11 lety

V případě, že je smlouva zrušena předčasně, může si poskytovatel elektronických komunikací účtovat maximálně 20% dosud nevyužitých paušálů dle výše zmíněného ustanovení § 63 odst. 1 písm. p). V případě, že dochází k porušování tohoto ustanovení, doporučujeme podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2014 10:49, před 11 lety

Dobrý den,

celou záležitost jsem ověřil a zjistil jsem následující.

Vaše smlouva byla zrušena automaticky systémem 15. 1. 2014 z důvodu dlouhodobého neplacení vyúčtování. Novela zákona o elektronických komunikacích byla v našich Všeobecných obchodních podmínkách zavedena dne 8. 2. 2014. Smluvní sankce tak odpovídá předchozím podmínkám výpočtu pokuty, tedy zmíněných 16x 250 Kč. Vyjádření k podané reklamaci jsme vám poslali už v polovině měsíce března. Pokuta ve výši 4 000 Kč je platná v plné výši.

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka, Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2014 13:22, před 11 lety


Robert Zeman

Děkuji za vyjádření pána Miroslava Trčka jenom že vy zastupujete O2 který vás platí a je vašim chlebodárcem a řídíte se jen vašimi interními předpisy. Pokud by stě si našel volný čas a přečetl jsi platný zákon, co vydalo CTU a tak určíte by jste se vyjadřoval úplně jinak.

Děkuji za vyjádření Dtestu a podávám podnět na prošetření u CTU za porušení platného zákona který O2 ignoruje. Můj advokát mi to také poradil.

Pokud to není v rozporu Dtestu tak přikládám pro veřejnost a taky pro p. Trčku tento link na přečtení a o výklad zákona.

http://www.lupa.cz/clanky/od-kdy-si-operatori-smi-uctovat-nejvyse-petinu-pri-predcasnem-ukonceni-smlouvy/

Podle ČTÚ platí ustanovení tzv. Husákovy novely o maximální výši úhrady při předčasném ukončení smlouvy už od srpna 2013, a ne až od 8.2.2014. Odklad se prý týká jen úpravy smluvní dokumentace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:57, před 10 lety

Vzhledem k vyjádření společnosti uzavíráme stížnost s nedosažením dohody, ačkoli je v tomto případě zřejmé, že pravdu měl spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.