Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejprve nabídnuto úplně zbytečné pojištění, poté uzavřeno životní pojištění s mým nesouhlasem, zbytečně zvýšen úvěr a naopak služby, na kterých jsme se domluvili, neuzavřeny. Při mém souhlasu milý přístup, při mém nesouhlasu absolutně nevhodný přístup.
Navýšení úvěru + pojištění
Změna banky.
|
Tweet |
Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.
Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce
v internetovém bankovnictví
Pokud s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat tým Ombudsmana:
emailem: ombudsman@csas.cz
písemně: Tým Ombudsmana FSČS, Olbrachtova 1629/62, 140 00 Praha
telefonicky: 956 717 718 (Po-Pá, 8,30-17,00)