Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před 4 dny mě kontaktovala paní z Innogy, u kterých odebírám veškeré energie a dozvěděl jsem se od ní, že k 1.8. mám přecházet ke Comfort Energy ohledně odběru elektřiny. Úplně mě to zarazilo, poněvadž jsem nikdy s nikým o žádném přestupu nebo změny dodavatele vůbec nejednal a nikdy jsem žádnou smlouvu nebo papíry nikomu nepodepisoval. Velmi zajímavé a podivné. Mám podezření na vymyšlenou smlouvu, podepsanou zfalšovaným podpisem, jen ne mou rukou. Jedná se o trestný čin, či jak mám dále postupovat? Děkuji za odezvu.
Chci být nadále u svého dodavatele.
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena bez toho, aby spotřebitel projevil vůli být smlouvou vázán, jedná se o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží a spotřebitele by taková smlouva nezavazovala.
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Dobrý den pane Sedláři,
prosím, můžete nám poskytnout bližší údaje? Např. číslo smlouvy, nebo odběrné místo (EAN,EIC kód), kterého se to týká?
Na Vaše jméno nebyla v informačním systému naší společnosti dohledána žádná smlouva. Je možné, že se jedná o nedorozumění. Rádi bychom celou záležitost vyřešili.
S přáním hezkého dne
Lenka Trefná
CE
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
moje odběrné místo elektřiny (EAN) je 859182400505677245. Znovu opakuji, že jsem nikde žádnou novou smlouvu ohledně odběru elektřiny nepodepisoval, ani jsem nedával nikomu souhlas k přestupu pod jiného dodavatele. Musel jsem jít ke svému stálému dodavateli energií (Innogy) a podepsat tam papíry, že nikam nepřecházím a nadále zůstávám u nich (nějaké zpětvzetí výpovědi). Vysvětloval jsem jim tam to samé, co se mi přihodilo a oni též nechápali, jak tady k tomu všemu mohlo dojít. A Vy mi píšete, že na moje jméno jste nic nedohledali. Tak proč jsem měl tedy přecházet k Vám nebo z jakého důvodu.
Děkuji za vyjádření a snad už vysvětlení celé situace.
S pozdravem
Jiří Sedlář
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den pane Sedláři,
děkujeme za poskytnuté informace ke specifikaci odběrného místa.
Pečlivým prověřením vzniklé situace bylo zjištěno, že celé nedopatření vzniklo chybným zápisem EAN kódu u nové Smlouvy, která je evidovaná na jiného zákazníka. Konkrétně došlo k záměně posledních tří čísel. Je nám líto, tato administrativní chyba způsobila chybné vypovězení odběrného místa jiného koncového odběratele.
Hluboce se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
S úctou
Lenka Trefná
CE
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.