Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25036Problém s firmou Westerfield Mylano

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2018, před 6 lety

Petr Šebesta

Znění stížnosti

v létě 2017 jsem souhlasil s dodáním holítka a paní mi sdělila,že se ničím nezavazuji,že mi budou pak chodit co tři měsíce náhradní břity,ale že to můžu zrušit,nebo zasílání změnit jak chci.co pulroku,nebo jednou ročně.nevědomky jsem naletěl.přišlo mi to holítko pak dvě sady břitů.já jsem uvěřil řečem té paní a zavolal na jejich linku a změnil si dodávání co pul roku.až pak jsem já hloupý zjistil,že je to vše podvod.chyba.paní mi neřekla v telefonu nic o možnosti odstoupení od smlouvy,ani mi nepřišel formulář na odstoupení.tak by mělo platit odstoupení do roku a čtrnácti dní.to jsem poslal a pak ještě pro jistotu poslal i výpovědˇ doporučeně z dodejkou na Pražský P.O.box.dodejky se vrátily potvrzené.ale mám strach,aby mi díky tomu,že jsem změnil interval zasílání před výpovědí,nepřišlo časem vymáhání dluhu od firmy Alektum a jestli stačí,když mám kopie výpovědí i dodejky.mám strach,že mě zadluží a přijde exekuce.mám dceru na gymnáziu.


Produkt

nabídka holení po telefonu.Westerfield,Mylano č.předplatného 556766


Požadované řešení

chtěl bych mít jistotu,že smlouva byla zrušena výpovědí a že nedostanu od firmy žádnou upomínku dluhu.vše co mi poslali mám uhrazeno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 11:13, před 6 lety

Pokud by již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy či spotřebitel holicí strojek již rozbalil z ochranného obalu (pokud se jedná o hygienické potřeby prodávané v zataveném obalu, který byl rozbalen, nelze pak již odstoupit od smlouvy, je tomu tak proto, že takové výrobky jsou znovu neprodejné) pak lze smluvní vztah zrušit výpovědí, tj. jejím zrušením od doručení výpovědi adresátovi. Do doby odeslání výpovědi je spotřebitel oprávněn si všechny balíčky nechat a zároveň povinen je uhradit. Výpověď doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000 s odkazem na obchodní podmínky společnosti Westerfield, které stanoví, že doručením výpovědi smlouva zaniká.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 11:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.