Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si balíček s multivitamínem. Pár dní na to mi přišel tento email:
Dobrý den,
Vaše zásilka číslo 180101477 z internetového obchodu Sport Mall s.r.o. je pro Vás připravena na našem výdejním místě.........
Heslo pro vydání zásilky je ..... a dále si prosíme připravte hotovost ve výši 617,– Kč (lze platit kartou) .
Zásilku jsem si dne 20.07.2018 cca kolem 15:00 hod vyzvedl na uvedeném místě, ZAPLATIL!!! a po při příjezdu domů tento otevřel.
Následně jsem zjistil, že obsah balíčku zcela NEODPOVÍDÁ mojí objednávce.
Objednal jsem si multivitamín Nexgen proReflex 2krát a bylo mi doručeno 2krát produkt superman a 1krát produkt zinc od výrobce muscle sport. .
Požaduji tímto, aby internetový obchod celou záležitost vyřešil, a to tedy zasláním objednaného zboží, nebo vrácením peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.