Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Hezký den chtěla bych se s Vámi podělit o dnešní nepříjemnou zkušenost v českokrumlovské prodejně Hecht,kde se ke mně velice hrubě a arogantně choval zaměstnanec pan Matoušek...já bych to ani neřešila,ale nebylo to poprvé...dnešní výstup vygradoval s tím že zákazníci jsou neslušní,kradou mu peníze a on už toho má dost...jednalo se o to že jsem chtěla v prodejně koupit zem na rhododendrony a mulčovací kůru a s tímto požadavkem že jdu zaplatit tyto věci mě pán odkázal že si je mám nandat na místě k tomu určeném....ale když jsem došla na místo zemina tam nebyla...tak jsem se vrátila na prodejnu a povídám že mě pán poslal ale zemuna tam není...on odvětil,že jsem mu neřekla že chci přímo tuto konkrétní zeminu a už došlo ke zvýšení hlasu a velice neadekvátnímu chování...bez omluvy bez jakékoliv nápravy...tento pán dělá špatné jméno vaší značce a ač jsem u vás chtěla koupit sekačku radši půjdu jinam kde si zákazníků víc váží...chápu že je lidí na práci málo,ale tohle bylo už fakt přes čáru...s pozdravem Stančová Alena
žádám o nápravu a písemné vyjádření jak bylo postupováno při mé stížnosti na adresu Alena Stančová Srnín 44 Český Krumlov 38101 díky a s pozdravem
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitelky, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena.