Společnost


KiK textil a Non-Food spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25041Nevhodné chování personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2018, před 6 lety

Mirosla Borovanska

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.7.2018 jsem navštívila Vaší prodejnu Kik v Chebu u Tesca.Obracím se na Vás se stížností na jednu z prodavaček v této prodejně jméno nevím ale snad pomůže popis:velmi štíhla postava,polodlouhé černé vlasy,střední věk.Když jsem si prohlížela zboží prodavačka stála kousek ode mne a slyšela jsem jak polohlasně říká: to je úroveň,to je strašní.V té chvíli jsem si myslela že to nepatřilo na mě protože jsem v prodejně nebyla sama.Zboží které jsem vrátila na místo jednalo se o dámské 3/4 kraťasy odcházím k pokladně a ta samá prodavačka řekla už dost nahlas své kolegyni která byla vedle ní:podívej se to je také prodavačka a není schopná to zboží složit to je úroveň.Když jsem to slyšela vrátila jsem se k ní a ptám se:to bylo na mě? a ona že ano a že si to mám po sobě pořádně složit.To mě dost urazilo protože si nemyslím že jsem udělala nějaký velký nepořádek zboží jsem vrátila tam kde bylo.Podle mě by prodavačka vůbec neměla pomlouvat zákaznici v její přítomnosti tak že jí je slyšet.Jsem také prodavačka a tohle si nemůžu dovolit a jsem v práci od toho abych se zákazníkovi věnovala a zároveň po něm uklízela to je už takový úděl.Do Vašich prodejen ráda chodím vždy si dobře nakoupím a doufám že se mi to už v této prodejně nestane.
S pozdravem,
Miroslava Borovanská


Požadované řešení

Domluva prodavačce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 23:57, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitelky, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.