Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
toma zabalila jablečný džus do obalu s obrázky lesního ovoce , na obrázku není žádné jabko a napsala na tento nápoj velkým písmem lesní ovoce, nad tím je drobným písmem s příchutí lesního ovoce a ani v tom drobném písmu není ani zmínka o jabkách. že je to celý z jabka jsem zjistil až po napití když sem se divil že to je jablečný a přečetl si zezadu složení. 30% jablek, 0,2%lesního ovoce. žádám vás abyste nemátli zákazníky prodáváním krásných obalů s úplně jiným obsahem od tomy. jabka nerostou v lese, jabka rostou v sadu, strašně moc se zlobím protože jablečnej džus máte za dvanáct korun, cejtím se podveden a okraden. žádný peníze spátky nechci, ale neprodávejte potraviny které se obalem tváří jako něco úplně jiného, to nikdo nemá čas číst složení a přemejšlet nad slovníma hříčkama. budu pít vodu a jíst jen chleba jestli má bejt nakupování detektivka, mně to nebaví. děkuji
toma lesní ovoce
neprodávat, vrátit dodavateli dokud neupraví obaly do souladu s obsahem
|
Tweet |
V případě, že je zde podezření pro nepravdivě nebo klamavě uvedené údaje na obalu, doporučujeme kontaktovat Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci (http://www.szpi.gov.cz/clanek/kontakty-pro-verejnost.aspx), která při zjištění pochybení ze strany obchodníka jej může sankcionovat.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.