Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#25045Podvodný obal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2018, před 6 lety

Pavel Folk

Znění stížnosti

toma zabalila jablečný džus do obalu s obrázky lesního ovoce , na obrázku není žádné jabko a napsala na tento nápoj velkým písmem lesní ovoce, nad tím je drobným písmem s příchutí lesního ovoce a ani v tom drobném písmu není ani zmínka o jabkách. že je to celý z jabka jsem zjistil až po napití když sem se divil že to je jablečný a přečetl si zezadu složení. 30% jablek, 0,2%lesního ovoce. žádám vás abyste nemátli zákazníky prodáváním krásných obalů s úplně jiným obsahem od tomy. jabka nerostou v lese, jabka rostou v sadu, strašně moc se zlobím protože jablečnej džus máte za dvanáct korun, cejtím se podveden a okraden. žádný peníze spátky nechci, ale neprodávejte potraviny které se obalem tváří jako něco úplně jiného, to nikdo nemá čas číst složení a přemejšlet nad slovníma hříčkama. budu pít vodu a jíst jen chleba jestli má bejt nakupování detektivka, mně to nebaví. děkuji


Produkt

toma lesní ovoce


Požadované řešení

neprodávat, vrátit dodavateli dokud neupraví obaly do souladu s obsahem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 15:37, před 6 lety

V případě, že je zde podezření pro nepravdivě nebo klamavě uvedené údaje na obalu, doporučujeme kontaktovat Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci (http://www.szpi.gov.cz/clanek/kontakty-pro-verejnost.aspx), která při zjištění pochybení ze strany obchodníka jej může sankcionovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2018 16:47, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2018 12:39, před 6 lety

Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.