Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,zda je možné odstoupení od této společnosti. Mam smlouvu do roku 2020. Na pobočce nám v květnu udělali "výhodnější" tarif a k tomu nám dali telefon za 1 Kč. Následující měsíc byla ve vyúčtování cena tarifu úplně jiná + pojištění, které dohodnuté nebylo. V dubnu proběhla u této společnosti změna telefoního čísla. Od té doby přestalo chodit vyúčtování (sms ani email), kdybych se nepodívala na jejich stránky, tak to nevim. Tento problém řešim od dubna-již 5x jsem to reklamovala(osobně i po telefonu),vždy mě uklidní, že už je to nastavené a dnes je vyúčtování na jejich stránkách a mě nic opět nepřišlo. V červnu podána reklamace na tohle vše. Přišly dobropisy na rozdílné částky slíbeného tarifu a pojištění (dnes mam ve vyúčtování opět částku za pojištění). Dále jsem s operátorkou řešila něco ohledně vyúčtování, ta mi řekla částku kterou mam uhradit a zbývající 1000 Kč ať neplatím, že bude odečtena. Týden po té, mi od té samé přijde upomínka na tu 1000 Kč(ve vyúčtování mam teď 130 Kč za upomínku). V následujících dnech přišel dobropis, ale na 966 Kč. Ne domluvená 1000, takže je tam nedoplatek 34 Kč. Chci odstoupit, ale prý jen když uhradím finanční vypořádání. Chyba je z jejich strany - to odmítám. Pouze jsem ochotna zaplatit tel. který jsme k tomu dostali. Prosím poraďte mi, už nevím jak z toho ven.
Odstoupení bez finančního vypořádání
|
Tweet |
Společnost je povinna poskytovat bezplatně vyúčtování služeb ve formě podle výběru spotřebitelky. Po dohodě se spotřebitelkou předloží společnost vyúčtování ceny i v jiné formě než elektronické.
Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele opět reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.