Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den. Dnes mi.prisla sms, ze mi bude dorucovan balik. Jsem po nocni tak jsem telefonat dorucovatele neslysela, ale manzel a deti byly doma a dorucovatel ani nezazvonil. Kdyz jsem mu volala bylo mi receno, ze nema cas zvonit. Ma toho hodne. A doruci mi to pri zpatecni ceste z vedlejsiho mesta. Tak cely den sedim doma a cekam na dorucovatele. Je 17.30 a on nikde ani telefonat s omluvou nic. Tohle se prece nedela. Proc mi teda nebyla zasilka dorucena a odkdy se nemusi zvonit na klienta. Ted se u vas jen telefonuje a protoze nemate cas se nejezdi ani.na adresu klienta. Dekuji za vyrizeni stiznosti.
Balik dm
Pozaduji vysvetleni dorucovatele proc nezvonil. Je to jeho prace a ne, ze nema cas.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.