Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#25052Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2018, před 7 lety

Petra Holíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

25. 6. 2018 jsem v přerovské prodejně CCC reklamovala sandály VIA RAVIA WAB-090-LY1 Bordó (reklamace č. R41855806396).
Na levé i pravé botě se začala odlepovat podešev a na levém půlpáru praskla pata v místě, kde je spoj výlisku. Pravý půlpár má také náznaky praskání, ale zatím drží pohromadě.
Reklamace mi byla 18. 7. zamítnuta z důvodu mechanického poškození ze strany zákazníka - nevhodným výběrem velikosti obuvi. K odlepené podešvi se v reklamačním protokolu nikdo ani nevyjádřil.
Velikost obuvi mám správnou a v sandálech jsem chodila pouze do práce po chodníku, takže k mechanickému poškození dojít nemohlo.
Odmítla jsem rozhodnutí převzít a chtěla jsem se na místě odvolat, ale dostala jsem od prodavačky pouze lístek s adresou servis.zakaznikum@ccc.eu. Na tuto adresu jsem napsala a dostala opět tu samou odpověď, že se jedná o mechanické poškození. K odlepené podešvi se opět nikdo nevyjádřil.
Studovala jsem design obuvi, takže znám konstrukci obuvi a výrobní postupy, a stojím si zatím, že se u prasklé paty a odlepujících se podešví jedná o výrobní vady.


Produkt

Sandály VIA RAVIA WAB-090-LY1 Bordó, vel. 38


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 21:44, před 7 lety

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat se všemi vytýkanými vadami. Není-li tomu tak a prodávající se s některou z vytýkaných vad během reklamace nevypořádal, nebyla reklamace vyřízena řádně a včas. Spotřebitelka by v takovém případě měla právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2018 10:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.