Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
25. 6. 2018 jsem v přerovské prodejně CCC reklamovala sandály VIA RAVIA WAB-090-LY1 Bordó (reklamace č. R41855806396).
Na levé i pravé botě se začala odlepovat podešev a na levém půlpáru praskla pata v místě, kde je spoj výlisku. Pravý půlpár má také náznaky praskání, ale zatím drží pohromadě.
Reklamace mi byla 18. 7. zamítnuta z důvodu mechanického poškození ze strany zákazníka - nevhodným výběrem velikosti obuvi. K odlepené podešvi se v reklamačním protokolu nikdo ani nevyjádřil.
Velikost obuvi mám správnou a v sandálech jsem chodila pouze do práce po chodníku, takže k mechanickému poškození dojít nemohlo.
Odmítla jsem rozhodnutí převzít a chtěla jsem se na místě odvolat, ale dostala jsem od prodavačky pouze lístek s adresou servis.zakaznikum@ccc.eu. Na tuto adresu jsem napsala a dostala opět tu samou odpověď, že se jedná o mechanické poškození. K odlepené podešvi se opět nikdo nevyjádřil.
Studovala jsem design obuvi, takže znám konstrukci obuvi a výrobní postupy, a stojím si zatím, že se u prasklé paty a odlepujících se podešví jedná o výrobní vady.
Sandály VIA RAVIA WAB-090-LY1 Bordó, vel. 38
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat se všemi vytýkanými vadami. Není-li tomu tak a prodávající se s některou z vytýkaných vad během reklamace nevypořádal, nebyla reklamace vyřízena řádně a včas. Spotřebitelka by v takovém případě měla právo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.