Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25057Nedodané jídlo dle rezervace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 12 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2018, před 6 lety

Slavomíra Stárková

Znění stížnosti

Na let 4.7.2018 QS1104 a zpět 11.7.2018 QS1105 jsme měli poukaz na flight extra catering-rezervační číslo 55653356 CK NECKERMANN a toto nebylo dodáno.


Produkt

rezervace 00070Y Schnitzel complimentary - datum rezervace 23.11.2017


Požadované řešení

řešení bude asi také záležet na CK, která provedla objednání služby a také to nejspíše musela zaplatit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2018 10:03, před 6 lety

Cestovní kancelář také odpovídá za kvalitu sjednaných služeb bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby (např. přepravní společnost).

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.