Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25058Problémový balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2018, před 7 lety

Petra Dukátová

Znění stížnosti

Objednávala jsem ze stránky www.ebay.com. Ve schránce mi přistála výzva k vyzvednutí zásilky a že se pokoušeli zásilku 12.7.2018 doručit. Na poště (tř, Václava Klementa, Mladá Boleslav) se paní na přepážce za pomocí kolegy snažila balík dohledat. Po několika pokusech mi předala doporučené dopisy, pro které jsem si také šla a výzvu k vyzvednutí balíku hodila do koše. Do koše! Po zeptání mi ji teda vrátila a poslala mě pryč s tím, že si na mě vzala kontakt. Nakonec jsem balík našla na pobočce České pošty v ulici Havlíčkova. Zaráží mě, jak si paní mohla dovolit můj jediný doklad o zaplaceném balíčku vzít a v klidu vyhodit do koše.


Produkt

Bílé květované šaty


Požadované řešení

Česká pošta by mohla lépe sledovat, na jaké pobočce má kdo balík, aby pak nemusel obíhat celé město a daný balík najít na úplně jiné pobočce. O přístupu zaměstnanců ani nemluvím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2018 09:43, před 7 lety

Zaměstnanec společnosti jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.