Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den .prosím o prošetření mé reklamace.
napíši VÁM MŮJ EMAIL A DOPIS KTERÝ JSEM ZASLALA MANAŽERCE P. MARKÉTĚ STUDENÍKOVÉ.,KTERÁ NECHCE PŘISTOUPIT NA VRÁCENÍ ČÁSTKY ZA DIOPRICKÉ SKLA.PO PŘEČTENÍ NEJLÉPE POROZUMÍTE MÉ STÍŽNOSTI KTEROU VÁM ZASÍLÁM.
Dobrý den,
dne 17.1.2014 jsem u Vás na prodejně ve SLAVIČÍNĚ reklamovala skla na brýlích, které jsem si u Vás zakoupila 14.6.2013.Při běžném nošení brýlí jsem do vánoc nepozorovala nic zvláštního,jen jsem si začala často brýle utírat předepsaným hadříkem,z důvodů jemného zamlžení.přikládala jsem to změně teplot.
Dne 6.1.2014 jsem odcestovala na týdenní pobyt do Prahy. Při prohlídce Prahou se mně stále častěji začalo zamlžovat jedno sklíčko.To jsem už měla podezření ,že se něco děje. Po půl denním chození po památkách, jsem přestala mít zájem,protože jsem měla sklo zamlžené stále. Druhé brýle jsem u sebe neměla ,tak mě nic jiného nezbylo než že jsme z manželem začali hledat provozovnu ,kde by mě brýle co nejrychleji opravili.To se nám nakonec podařilo. Optik se vyjádřil ,že to je zaviněno závadou materiálu. a ne mou vinou.Jelikož mám doma 3brýle na denní nošení ,2 brýle na čtení ,manžel má taky dost brýlí .tak-že nemám zájem o zhotovení dalších brýlí ,které mě nabízíte.
Proto Vás ŽÁDÁM o vrácení částky za sklíčka.Jinak jsem ochotna se obrátit na ombucmana k prošetření .Jsme důchodci,jsem dosti nemocná tak,že dost peněz potřebuji na léky a proto nemůžu si dovolit vzít si další brýle aby mě leželi doma .Potřebuji peníze na léky!!! 10.2. jdu na operaci, takže zase budu platit.Nevím kde ty peníze brát.Kdyby jste mě dali KVALITNÍ ZBOŽÍ nedostala bych se do takové situace v jaké jsem.Proto Vás ,žádám ještě jednou o přehodnocení této reklamace.
ŽÁKOVÁ
ČÍSLO ZAKÁZKY40040 DATUM 14.6.2013
VRÁCENÍ ČÁSTKY ZA SKLA.
|
Tweet |
V případě, že se vyskytla vada na sklíčkách, které zhotovila výše uvedená společnost odpovídá za takovou vadu. V případě, že nelze vadu odstranit, může spotřebitel požadovat zhotovení nových skel zdarma nebo vrácení peněz.
Společnost Optik House, s.r.o. se podařilo kontaktovat, nicméně ke konkrétní stížnosti se nevyjádřila. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.
Společnost by měla spotřebitelce vystavit potvrzení o vyřízení reklamace dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Z potvrzení by mělo být patrné, zda se jedná o odstranitelnou či neodstranitelnou vadu. V případě odstranitelné vady, má spotřebitelka právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci. Je-li vada shledána neodstranitelnou, spotřebitel si může vybrat, zda bude požadovat výměnu skel nebo vrácení peněz dle § 622 odst. 2 zák. č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. Byl-li tento nárok zvolen, je pro prodávajícího závazným.
Nebude-li možné nadále spor vyřešit mimosoudně, může spotřebitelka svůj nárok uplatnit u soudu. Před tímto krokem je nutné společnosti zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Také doporučujeme konzultaci s advokátem.