Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Pred deviti dny jsme si objednali zbozi,ktere nam nebylo doruceno. Kazdy den volame a piseme maily,ale vse je uplne marne,pracovnici nam vzdy jen reknou,ze situaci proveri a ozvou se zpet,ale nikdy se jiz nikdo neozve. Otresny pristup ze strany dodavatdle,nemame ani zbozi,ani penize. Z prestizniho eshopu je nespolehlivy obchod,ktery nedrzi terminy doruceni,neposkytne vam potrebne informace o vasem zbozi,neresi problem,ktery je na jeho strane.
Okamzite dodani predem zaplaceneho zbozi,pripadne vraceni penez,abychom si veci mohli objednat jinde,kde nam je i dodaji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Vážená paní Trnková,
je nám velice líto, že jste se setkala s těmito nepříjemnostmi v rámci doručení Vaší objednávky.
Samozřejmě je i pro nás nepřípustné, aby se podobné situace do budoucna opakovaly a podnět již byl předán na příslušné oddělení.
Vaší objednávky jsem kontrolovala a dle informací přepravní společnosti, by již mělo být kompletní zboží doručeno.
Poprosila bych Vás o zpětnou informaci.
Následně se s Vámi kolegové spojí a domluvíte se na vhodné formě kompenzace.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Zbozi nam bylo po 11ti dnech a desitkach urgenci z nasi strany doruceno. V ramci objednavky fotoaparatu jsme meli dostat take slevove kupony,ktere v dobe objednani Mall nabizel,ale zadne jsme neobrzeli. Opet tedy urgujeme. Uprimne horsi proces objednani,doruceni zbozi a nyni opetovne urgence o slevove kupony,jsme jeste nezazili.
Vážená paní Trnková,
omlouvám se, pokud došlo k dalším komplikacím.
Ohledně slevových kupónů se obrátím na produktové oddělení a budu Vás následně do emailu informovat.
Pevně věřím, že se nám podaří situaci co nejdříve vyřídit k Vaší spokojenosti.
Děkuji za Vaše strpení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.