Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#25063Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 hodin 13 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2018, před 6 lety

Věra Trefancová

Znění stížnosti

Objednávala jsem šaty za 1349 Kč (č. objednávky 2018002063), které mi ale neseděly, tak jsem je obratem vrátila a 21. 6. odstoupila od smlouvy (mám potvrzení od pošty o doručení vrácené zásilky ze dne 28.6. 2018). Po urgencích firma 9. 7. vystavila dobropis, kde si určila splatnost 23. 7. Do dneška ale peníze na účtu nejsou. Vzhledem k tomu, kolik je tu na firmu stížností, se obávám, že zřejmě ani nikdy v úmyslu neměli mi peníze vrátit.


Produkt

šaty Numoco Maxi šifonové vínové - č. produktu 166-3


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2018 09:50, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2018 11:06, před 6 lety

Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti,
Moc se omlouvame za komplikace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.7.2018 15:45, před 6 lety


Věra Trefancová

Hodnocení:

Komentář: Peníze dnes dorazily na účet, ale nevěřím, že by se to stalo, kdybych nepodala stížnost sem. Děkuji za pomoc.