Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávala jsem šaty za 1349 Kč (č. objednávky 2018002063), které mi ale neseděly, tak jsem je obratem vrátila a 21. 6. odstoupila od smlouvy (mám potvrzení od pošty o doručení vrácené zásilky ze dne 28.6. 2018). Po urgencích firma 9. 7. vystavila dobropis, kde si určila splatnost 23. 7. Do dneška ale peníze na účtu nejsou. Vzhledem k tomu, kolik je tu na firmu stížností, se obávám, že zřejmě ani nikdy v úmyslu neměli mi peníze vrátit.
šaty Numoco Maxi šifonové vínové - č. produktu 166-3
Vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti,
Moc se omlouvame za komplikace
Hodnocení:
Komentář: Peníze dnes dorazily na účet, ale nevěřím, že by se to stalo, kdybych nepodala stížnost sem. Děkuji za pomoc.