Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#25064Nezaslání peněz za vrácené zboží na základě odstoupení od smlouvy.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2018, před 6 lety

Pavlína Jiskrová

Znění stížnosti

Ve lhůtě dle obchodních podmínek společnosti jsem dne 20.5.2018 zaslala písemnou formou odstoupení od uzavřené smlouvy tzv na dálku a současně jsem zaslala zpět dodávané zboží. Bohužel vzorový formulář pro vrácení zboží který má spol na stránkách v sekci obchodní podmínky nešel stáhnout a proto jsem jej nemohla vyplnit.
Do dnešního dne - 24.7.2018 jsem nedostala ani peníze ani žádnou zprávu.
Dnes 24.7.2018 posílám na společnost urgenci o vyřízení mého požadavku.


Produkt

Položky objednávky byly následující: Stylové DENIM šaty s kapsičkou modré Varianta: Velikost: S Kód: 7053 / S - 1 ks, Cena zboží: 418 Kč, Č. faktury: 2018021166, Datum převzetí zboží: 17. 5. 2018


Požadované řešení

vrácení finanční částky za vrácené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2018 11:28, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2018 10:37, před 6 lety

Dobry den,

odstoupeni od kupni smlouvy i se zbozim nam dorazilo. Zitra 27.7. Vam budeme vracet platbu na vas ucet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2018 15:27, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2018 12:12, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.