Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
tímto se odvolávám na stížnost ze dne 18.7.2018 předanou Lenkou Mullerovou dne 23.7.2018
Dále bych rád sdělil fakt, že za ty léta co využívám vaši společnost, jsem přitáhl nespočetné množství klientů. Letos jsme na dovolené byli v počtu 15-ti lidí. Nedokážete si představit jejích zklamání a moje pocity z toho, jak já je do toho navezl.To nevyčíslíte!!!
Rád bych ještě sdělil, že i naše děti museli přihlížet tomu násilí, 16 nocí jsem nemohl vyreklamovat nefunkční klimatizaci i přes naléhání jak na delegáta, tak i na manažéři hotelu(skutečně nešlo spát). Kapacita jídelny? (trapné) Zeleň? Žádná
Tekoucí klimatizace? Neřešeno. Smrad v pokojích? No problem. Ožralý sekuriťák koukal pouze na alkohol a v místním baru se alkohol prodával tzv. na černo. Tudíž nebylo ani nealko a už vůbec ne alko. Mohl bych pokračovat do nekonečna. Každopádně naše letošní dovolená nesplnila účel a naše psychická nepohoda po dovolené přetrvává
Absolutně nefunkční resort ve všech směrech
Žádám o adekvátní finanční kompenzaci a to z důvodu potřeby další dovolené poněvadž je naše psychická nepohoda velice silná, pro všechny mnou dotaženy klienty jmenovitě:
Marek Očovan, Radka Zemanová, Illéš Alexander, Illéšová Zita, Monika Fajčíková, Vanesa Pecinová, Jozef Čech, Monika Čechová, Michal Šimko, Veronika Šounová, Laura Šounová a čtyř členná rodina od pána Petra Doležala
|
Tweet |
Cestovní agentura pouze zprostředkovává, tedy přeprodává zájezdy cestovních kanceláří. V případě jakýchkoliv problémů se zájezdem (reklamace) se musí spotřebitel obrátit přímo na cestovní kancelář, která je uvedena ve smlouvě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.