Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25066Nepovedená dovolená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2018, před 6 lety

Marek Očovan

Znění stížnosti

Dobrý den,
tímto se odvolávám na stížnost ze dne 18.7.2018 předanou Lenkou Mullerovou dne 23.7.2018
Dále bych rád sdělil fakt, že za ty léta co využívám vaši společnost, jsem přitáhl nespočetné množství klientů. Letos jsme na dovolené byli v počtu 15-ti lidí. Nedokážete si představit jejích zklamání a moje pocity z toho, jak já je do toho navezl.To nevyčíslíte!!!
Rád bych ještě sdělil, že i naše děti museli přihlížet tomu násilí, 16 nocí jsem nemohl vyreklamovat nefunkční klimatizaci i přes naléhání jak na delegáta, tak i na manažéři hotelu(skutečně nešlo spát). Kapacita jídelny? (trapné) Zeleň? Žádná
Tekoucí klimatizace? Neřešeno. Smrad v pokojích? No problem. Ožralý sekuriťák koukal pouze na alkohol a v místním baru se alkohol prodával tzv. na černo. Tudíž nebylo ani nealko a už vůbec ne alko. Mohl bych pokračovat do nekonečna. Každopádně naše letošní dovolená nesplnila účel a naše psychická nepohoda po dovolené přetrvává


Produkt

Absolutně nefunkční resort ve všech směrech


Požadované řešení

Žádám o adekvátní finanční kompenzaci a to z důvodu potřeby další dovolené poněvadž je naše psychická nepohoda velice silná, pro všechny mnou dotaženy klienty jmenovitě:
Marek Očovan, Radka Zemanová, Illéš Alexander, Illéšová Zita, Monika Fajčíková, Vanesa Pecinová, Jozef Čech, Monika Čechová, Michal Šimko, Veronika Šounová, Laura Šounová a čtyř členná rodina od pána Petra Doležala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2018 11:07, před 6 lety

Cestovní agentura pouze zprostředkovává, tedy přeprodává zájezdy cestovních kanceláří. V případě jakýchkoliv problémů se zájezdem (reklamace) se musí spotřebitel obrátit přímo na cestovní kancelář, která je uvedena ve smlouvě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 10:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.