Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Vážení,
Včera jsem chtěla koupit zboží v akci, jednalo se o krmivo pro psy Pedigre kapsičky. Akční cena 29,90,-kc, pokladní mi naúčtovala víc. Zadala jsem o storno zboží, což měla udělat paní vedoucí. Trvalo ji 15minut, než dorazila. Mezi tím vznikla dlouhá fronta, tak přišla druhá pokladní (blond) a byla velice drzá na nás zákazníky, jelikož jsme se začali rozčilovat ( i ostatní zákazníci) proč vedoucí nejde, proč musíme tak dlouho čekat. Pokladní na nás ječela, že jsou tam ve třech. Já se omlovala ostatním zákazníkům, že musí čekat, ale že se nenechám okrást a bohužel se mi to stává při každém nákupu. Pokladní opět ječela, že si mám stěžovat na centrálu Penny. Já se jí slušně zeptala, kde to je a ona opět jecicim hlasem zařvala, ať si to najdu na internetu. To už nevydržel starší pán a začal se jí ptát, proč mi takhle odpovídá, co je to za chování k zákazníkům, k tomu se přidali další zákazníci, že jsou nespokojení s chováním pokladní, co je to za drzost! Po 15minutach dorazila vedoucí a zboží mi vystornovala, aniž by se omluvila jak za pozdní příchod, tak za špatně účtované zboží. A chtěla odejít. Já ji říkám, ať počká, že ji ukážu cenu na regálu a čekám vysvětlení, proč markujete víc. Ona že nemá čas. Tak jsem jí řekla, že ji žádám, aby mi to vysvětlila. Tak uracene se mnou šla k danému regálu, kde zjistila, že cena opravdu neodpovídá ceně na pokladně. Konečně se omluvila, ale utekla, ano, utekla nejbližšími dveřmi.
Prosím Vás co je tohle za chování?
Můžete mi to vysvětlit? Můžete mi vysvětlit, proč neustále musím reklamovat zboží kvůli spatne ceně na pokladně? Neustále a pořád dokola? A naprosto neslušné chování Vašich zaměstnanců?????
Děkuji za odpověď
Vendula Rezková
Krmivo pro psy, špatně účtováno
Žádám,aby ceny v regálech se shodovali s cenami na pokladně.
Žádám o napravení chování Vašich zaměstnanců.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.