Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dne 19. 9.2016 jsem ve vaší provozovně na nadepsané adrese zakoupil mobilní telefon značky LG V10
(H960A) za cenu 11.190 Kč. Bohužel na mobilu se objevila závada typu bootloop a zelená obrazovka
smrti . Tuto vadu jsem reklamoval dne 11.6.2018 a žádal o opravu (viz reklamační protokol). Dne
11.7.2018, tedy 30 kalendářních dnů od vytknutí vady, jsem trpělive čekal na Vaší reakci kterou jste
mi slíbil že mi pošlete sms a email protože jsem neslyšící. Bohužel reklamace není dosud vyřízena,
neboť se k ní ještě nevyjádřil váš dodavatel.
Protože jste nesplnili povinnost uloženou vám v § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, v platném znění, tím, že jste jako prodávající moji reklamaci včas nevyřídili, považuje se
nedodržení lhůty k vyřízení reklamace za podstatné porušení smlouvy, které mi v souladu
s ustanovením § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, zakládá
právo od smlouvy odstoupit. Tímto odstupuji od dané kupní smlouvy a žádám vás o vrácení kupní
ceny na můj bankovní účet č.1137769026/3030 vedené u bankovní společnosti Airbank, a to nejpozději do 15
dnů ode dne doručení odstoupení.
LG V10 H960A
Tímto odstupuji od dané kupní smlouvy a žádám vás o vrácení kupní
ceny na můj bankovní účet č.1137769026/3030 vedené u bankovní společnosti Airbank, a to nejpozději do 15
dnů ode dne doručení odstoupení.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je rovněž přestupkem, za který může být prodávající pokutován Českou obchodní inspekci.
Dobrý den,
dle vyjádření reklamačního oddělení byla reklamace vyřešená správně ve lhůtě 30 dnů. Zákazník, který od nás zařízení zakoupil, jakožto Luboš Svoboda od nás dostává každý den vyjádření o vyřízení reklamace od 25.6.2018. Vzhledem k tomu, že zařízení bylo dodáno do reklamace 11.6.2018, nedošlo k žádnému porušení reklamačních podmínek. Zařízení je stále připraveno k vyzvednutí.
Dobrý den při reklamaci byly předání nové údaje já jako nový majitel tohoto telefonu, byl zaveden i zápis do reklamačního protokolu,adresa,jmeno,příjmení,email a telefon. Reklamace se řídí na základě reklamačního protokolu.
Jestliže došlo k prodeji zařízení mezi spotřebiteli, je v takové situaci nutné provést také postoupení práv z vadného plnění, aby mohl nový vlastník tato práva uplatnit vůči společnosti. Jestliže postoupení práv z vadného plnění neproběhlo, může kupující bohužel uplatňovat vady pouze vůči prodávajícímu, nikoliv vůči společnosti, která v takovém případě není účastna na smluvním vztahu. Blíže viz https://www.dtest.cz/clanek-3286/postoupeni-prav-z-vadneho-plneni.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.