Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#2507Neuznaná reklamace - opakující se vada

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2014, před 11 lety

Ludmila Randusová

Znění stížnosti

Již před více než rokem jsem zakoupil ložnici ze společnosti Sconto dva rošty s nastavitelnou tuhostí. Rošty po pár měsících začaly vydávat divné zvuky a zjistil jsme že 4 nastavovače tuhosti a jedna lamela jsou popraskané. Dovezli jsme rošty do prodejny a bylo nám řečeno, že závadu opraví, což se stalo výměnou regulátorů tuhosti a lamely. Nicméně situace se opakovala a když nám došla trpělivost tak jsme byli nuceni opět navštívit reklamační oddělení. Tentokrát jsme již požadovali vrácení peněz, protože závada se zjevně opakuje a nelze ji odstranit. Toto bylo zamítnut a byla vyřízena opravou, zatím jsme "opravený" rošt nepřevzali.


Produkt

4132128 ROŠT SINTGLE T5 80x200


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že závadu nelze trvale odstranit. Dále bez roštů nelze postel užívat a byli jsme nuceni si zakoupit nové, požadujeme tedy vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 09:49, před 11 lety

V případě, že se na výrobku opakuje po opravě závada, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy, pokud se na výrobku vyskytne třikrát stejná vada nebo čtyřikrát různá (případně 3 různé vady najednou). V případě, že se vada vyskytne po druhé, má kupující nárok na opravu, případně výměnu za nové zboží (pokud by to nebylo vzhledem k povaze vady nepřiměřené)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2014 11:55, před 11 lety

Dobrý den,

bohužel u tothoto případu chybí referenční údaje (číslo kupní smlouvy), takže ho nemohu přímo prověřit. Pokud se jedná o druhou reklamaci stejné závady, nemá spotřebitel nárok na vrácení peněz, ale na opravu, případně výměnu vadného zboží - viz vyjádření dTestu.
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2014 00:25, před 10 lety


Ludmila Randusová

Dobrý den,

pro Váš zájem číslo smlouvy je 3810291, přičemž nakonec došlo po několika návštěvách a absurdních situacích k vrácení peněz. Bylo mi opakovaně přislíbeno i dopravné, ale k tomu nějak nedošlo. Už jsem neměl sílu dále se tím dále zabývat,takže špatný dojem mi zůstal, zvláště pak z reklamačního oddělení prodejny v Brně. D.S.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 11:43, před 10 lety

Dobrý den,

děkuji za uvedení čísla smlouvy.
Celá situace s Vaší reklamací byla z naší strany vyřešena výměnou popraskaných regulátorů tuhosti. Zboží bylo druhý den připravené k vyzvednutí. Bohužel jste si ani přes opakované výzvy nechtěl zboží po opravě vyzvednout (jelikož jste s opravou nesouhlasil). Doporučený dopis, který Vám byl odeslán a ve kterém byla informace o možnosti vyzvednutí a případném dalším postupu při nevyzvednutí v přiměřené lhůtě se nám vrátil zpět, jelikož na adrese, která byla uvedena v kupní smlouvě již nemáte trvalý pobyt. Při telefonickém dotazu, kam máme dopis zaslat, jste nám adresu odmítl sdělit. Dále jste chtěl celou věc řešit podle zák. č. 89/2012 Sb. /"nový" občanský zákoník/ přičemž smlouva vznikla v roce 2012, kdy platil ještě zák. č. 40/1964 Sb. - muselo být řešeno podle něj. Je tedy pravda, že k absurdním situacím zde docházelo. Nakonec bylo po několika marných opakovaných výzvách rozhodnuto, že Vám vrátíme peníze. Nad rámec zákonných povinností jsme Vám tedy vyšli vstříc a celá věc je tímto uzavřena.
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2014 17:15, před 10 lety


Ludmila Randusová

Dobrý den,

nemohu s Vámi souhlasit, kromě toho, že jsem dopis nepřevzal, protože jsem se přestěhoval a nejsem povinen to hlásit prodejci nábytku.Adresu jsem neodmítl sdělit. Váš pracovník sám používal nový i starý občanský zákoník jak se mu hodil. Byla zde snaha mě účtovat 100 Kč za den uskladnění bez doložení odkud se tato suma vzala, bez zaplacení tohoto "skladného" mě nebyly rošty vydány (mohu doložit). Dále jsem Vaši společnost opakovaně emailem vyzýval k dodání zboží na uvedenou adresu jak mohu podle smlouvy, bez reakce. Dále jste již zapomněli dodat, že jsem stejnou vadu již jednou předtím reklamoval asi rok předtím! Taky nemohu spát měsíc na zemi, nebo jezdit na reklamaci s každým prasklým upínačem. Věc je pro mě rovněž uzavřena, Sconto v Brně nikdy více.
S pozdravem D.S.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.