Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
U Viagogo jsem si zakoupil vstupenky na utkání španělského superpoháru Barcelona-Sevilla,které se mělo hrát původně v Barceloně(kde budu tou dobou na dovolená)a v době kdy už jsem měl koupené vstupenky na Camp Nou do sektoru 109(Barcelona),tak změnili místo události a přesunuli místo do Maroka(kam vážně nepojedu).
Vstupenky jsem od té doby inzeroval zpět na Viagogo s tím že je prodají za mě.Ovšem na ten zápas moje vstupenky inzerované nevidím a na stadionu v Marooku ty místa na které mám původně zakpoupené,vůbec neexistují.
Utkání se hraju v srpnu tak bych vás poprosil jestli byste mi v tom mohli nějak pomoci.Jednou se mi podařilo proklikat složitě na podporu a odepsali mi že za to nejsou zodpovědný,ale prodlai mi vstupenky které vlastně neexistují. Co s tím.?
Děkuji
Číslo inzerátu: 210049929
Poprosil bych spojit se v Viagogo nebo mi nějak poradit co s tím? Protože jsem koupil 2vstupenky v hodnotě celkem 7000 Kč.
Proklikat se na podporu je dost složité a sídlo mají ve Švýcarsku.Telefonický kontakt taktéž neexistuje.(Dost pochybná společnost i Fifa na ně podala trestí oznámení kvůli expedici vstupenek)
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebitelce zajistí náhradní vstupenku případně spotřebitelce vrátí to, co zaplatila. Spotřebitelce doporučujeme, aby vstupenky u společnosti reklamovala (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern
Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.