Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25085Neoprávněné platby / Nicht berechtigte Zahlungen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2018, před 6 lety

Tomáš Křiklán

Znění stížnosti

Počátkem roku jsem ukončil své členství v The Cassual Lounge a odeslal příslušná kód faxem na odpovídající telefonní číslo. Přesto jsem musel zaplatit částku 4190,- Kč dne 22.1.2018. Prostřednictvím mailu jsem požádal o potvrzení ukončení členství atento fakt mi byl potvrzen mailem z adresy support@thecassuallounge.cz .
Přesto byla v květnu stržena z platební karty částka ve výši 4194,- Kč. Požádal jsem o vrácení neoprávněně stržené částky a byl jsem vyzván, abych svůj požadavek doložil výpisem z bankovního účtu, což jsem obratem učinil. K mému překvapení byla nyní v červenci nejprve na kartě blokována a nyní převedena další platba, opět ve výši 4194,- Kč. Žádám proto o uhrazení částky =9.188,- Kč za nečerpané služby (účet byl deaktivován počátkem roku).

Anfang des Jahres habe ich meine VIP Mittgliedschaft bei The Cassual Lounge beendet. Habe das enprechende Passwort laut der Website per Fax geschickt. Trotzdem wurde ich gezwungen den Betrag in der Höhe von 4194,-CZK (160 Euro)am 22.Januar 2018 zu bezahlen. Ich habe demnächst eine E-mail an support@thecassuallounge.cz abgeschickt mit der Bitte um sofortigen Beendung der Mittgliedschaft. Die Beendung wurde dann bestätigt. Trotzdem wurde am 2.Mai wieder die Summe von 4194 CZK von meiner Kreditkarte abgezogen. Ic habe um eine Rückzahlung gebeten und wurde aufegordert meinen Antrag mit einem Bankenauszug zu beweisen. Das habe ich sofort getan. Zu meinem Entstaunen wurde jetzt in Juli wieder ein Betrag von 4194,- CZK von meiner Kreditkarte abgehoben.
Ich verlange deshalb um Rückzahlung der beiden letzten Einzahlungen in der Gesammthöhe von =9.188,- CZK (320,-Euro) für bezahlte, jedoch nicht geleistete "Dienste" (die Mittglidschafft wurde Anfang den Jahren beendet).


Produkt

Ukončené členství ve VIP sekci The Cassual Lounge - Beendete Mittglidschaft bez The Cassul Lounge (tomas.kriklan@iol)


Požadované řešení

Uhrazení neoprávněně čerpaných částek z května a července 2018, zrušení přístupu ke kreditní kartě a potvrzení o definitivní ukončení jakýchkoli kontaktů s firmou iMedia888
Die Rückzahlung der unberechtigt abgehobenen Beträge von Mai und Juli 2018, abschaffen des Zuganges zu meiner Kreditkarte und eine Bastätigung über eine Beendigung aller KOntakte zu iMedia888.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 21:48, před 6 lety

Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl (smlouvy byla ze strany spotřebitele zrušena), bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Spotřebitel by se také mohl pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více informací o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.