Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25086Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2018, před 6 lety

František Rejthar

Znění stížnosti

Dne 19.7.2018 jsem obdržel SMS zprávu, že zásilku NP5100754185M jste převzali od odesílatele a že o možnosti jejího vyzvednutí budu informován další SMS. Protože do dnešního dne 24.7.2018 jsem žádnou SMS nedostal, tak jsem se šel zeptat na doručovací poštu číslo 26 v Plzni, zda již zásilka došla. Zde po patnáctiminutovém hledání v počítači či ve skladu jsem byl odeslán do Depa, kde zásilka pravděpodobně měla být. Zde dalších patnáct minut a opět nic. Na rozdíl od pracovníka na poště zdejší slečna či paní nebyla ani v obraze, co vlastně má dělat. Neustále musela žádat o pomoc svoji kolegyni.... ( prostě žena na svém místě ….). A při čekání na NEVÝSLEDEK jsem zjistil, že se ani nemám čemu divit... Cedulka "Obsluhuje Vás" bez označení jména pracovnice či venku stojící automobil s reklamou "Dnes podáte, zítra dodáme" je opravdu úsměvné... Potud ano, ale protože v zásilce mám léky, které potřebuji, tak tomu už se ale nesměji... Takže léky si půjdu koupit kvůli Vašemu šlendriánství cca o 600,-Kč dražší koupit do lékárny a Vám ze svých daní přispěji na Vaše platy.... Prostě socialismus na poště neustále pokračuje ……..


Produkt

Mám pocit, že už jsem toho v popisu stížnosti napsal dosti....


Požadované řešení

Vraťte balíček dodavateli s omluvou a uhraďte mu náklady vzniklé za jeho poslání a mně uhraďte rozdíl oproti ceně, za kterou si jdu léky koupit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 22:28, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.